۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85602049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افق آینده بوشهر در حوزه مسکن و خدمات درمانی روشن است

۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85602049
افق آینده بوشهر در حوزه مسکن و خدمات درمانی روشن است

بوشهر_ایرنا_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با اقدام‌های ارزشمند انجام شده در دولت سیزدهم افق آینده این استان در حوزه مسکن و خدمات درمانی روشن است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در بازدید از طرح‌های درمانی در حال احداث بوشهر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: افق آینده بوشهر با طرح‌های دانشی و برنامه‌ریزی‎های دقیق انجام شده بسیار روشن است و در حوزه سازه های زیستی و خدمات درمانی با تامین زمین های جدید فضا برای کار بسیار باز شده است.

وی بیان کرد: شهر بوشهر در مقطعی در یک فضا بسته و مواجه با محدودیت زمین بود که با توسعه شهر فضا برای طرح‌‎های موردنیاز شهر فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: در بوشهر قشر مستضعف همیشه نگران تامین زمین و مسکن بودند که با توسعه شهر این دغدغه برطرف شده است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: یکی از کارهای بزرگ شهید رئیسی و استاندار بوشهر توسعه شهری و درمانی است که این مهم به رفع نیازهای درمانی و مسکن اقدام شایانی کرده است.

بیشتر بخوانید

فیلم | بازدید آیت الله صفایی بوشهری از طرح های عمرانی بوشهر

فیلم | دیدار نماینده ولی فقیه در بوشهر با پیشکسوت ورزشی استان

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز در بخش دولتی و خصوصی اقدام های خوبی در توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات انجام شده که انتظار است خروجی نهایی آن عدم نیاز به استان های همجوار برای گرفتن خدمات درمانی باشد.

صفایی بوشهری اظهار کرد: در این راستا شاهد اقدامات ارزشمندی توسط دولت در سه ساله گذشته بودیم که نیازمند ادامه این فعالیت ها در این دولت هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha