توسعه سبک تمرینی CX (شکم و پهلو) در بین ارگان‌های مختلف کشور

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه کمیته CX (شکم و پهلو) از توسعه سبک تمرینی CX در بین ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف سراسر کشور، خبر داد.

مسلم پری‌زاده روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به استقبال چشمگیر علاقمندان و ورزشکاران به تمرینات ناحیه مرکزی بدن (CORE EXERCISE)، اظهار کرد: تصمیم بر این شد تا از این پس سبک تمرینی CX در بین ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف کشور ترویج و توسعه یابد و شاهد پیشرفت آن باشیم.

وی افزود: دانشگاه‌ها و شهرداری‌های سراسر کشور، محل مناسبی برای معرفی سبک تمرینی CX است و در ادامه معرفی این سبک تمرینی در دستگاه‌های مختلف نظامی و انتظامی در دستورکار قرار دارد.

عضو هیات رییسه کمیته CX (شکم و پهلو) با بیان اینکه طی سالیان اخیر سبکی از تمرینات آمادگی جسمانی توسط سازمان جهانی Les mills ابداع شد که در کمترین زمان توانست مورد استقبال جامعه جهانی ورزش قرار گیرد، عنوان کرد: Cxworx که به تمرینات تخصصی شکم و پهلو شهرت پیدا کرده است در اصل یک کلاس گروهی ٣٠ دقیقه‌ای تا ٤٥ دقیقه است که تمرکز ویژه‌ای روی عضلات قسمت میانی بدن دارد.

پری‌زاده افزود: تمرینات تخصصی شکم و پهلو باعث تقویت عضلاتی از جمله راست شکمی، مورب شکمی، عرضی شکم، راست‌کننده مهره‌ها، مربع کمری، سرینی، همسترینگ و چهارسررانی، می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بهره‌مندی از عضلات شکم و پهلوی مناسب و زیبا یکی از دغدغه‌های مهم افرادی است که از آمادگی جسمانی مطلوبی برخوردار هستند، عنوان کرد: این رشته ورزشی علاقمندان بسیاری در سطح دنیا دارد که تمایل دارند از عضلات میانی مطلوبی بهره‌مند باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha