۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85602135
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رمز پیروزی مسلمانان جهان اتحاد و یک صدایی است

آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان آستارا گفت: رمز پیروزی مسلمانان جهان در مقابل دشمنان و مستکبران اتحاد و یک صدایی بین آنان است و باید بر آن اهتمام داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و سلاله پاک ایشان امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهارکرد: تأکید اصلی دین مبین اسلام که خداوند در قرآن کریم هم بر آن تأکید فرموده است، حفظ وحدت مسلمانان است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ وحدت دستور قرآن کریم و راه و روش پیامبر مکرم اسلام(ص) است، افزود: خداوند همواره تأکید دارد که باید وحدت داشته و از اختلاف، تفرقه و نزاع میان مسلمانان پرهیز شود.

رئیس حوزه علمیه امام زمان(عج) آستارا همچنین به وقایع فلسطین اشاره کرد و ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه، گفت: اگر می‌خواهیم قبله نخست مسلمانان بازگردد و ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نجات پیدا کنند، باید کل امت اسلام وحدت داشته و منسجم باشند.

وی، رمز پیروزی مسلمانان در نوار غزه در مقابل استکبار جهانی و جنایتکاران صهیونیست را وحدت امت اسلام و کشورهای اسلامی دانست و خواستار توجه تمام مسلمانان به این نکته مهم و کلیدی شد و افزود: نتیجه انسجام و اتحاد، رهایی از ظلم ستمکاران و مستکبران خواهد بود و اگر این مسیر را ادامه دهیم، قطعاً شاهد پیروزی مسلمانان در فلسطین اشغالی خواهیم بود.

امام جمعه موقت شهرستان آستارا رمز وحدت در کشورمان را تمسک به دستورات قرآن، راه و روش پیامبر(ص) و بزرگان دین دانست و بیان کرد: اتحاد موجب حفظ وحدت می‌شود ضمن اینکه باید تلاش کنیم تا از هر گونه نزاع و تفرقه بپرهیزیم و محکم‌تر از قبل به مسیر خود ادامه دهیم.

حجت الاسلام صالحی یادآور شد: در هر صورت در هر کشوری سلائق، ذائقه‌ها و نظرات متفاوتی وجود دارد و همگان با همدیگر یکی نیستند اما نکته مهم این است که در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم، وحدت رویه داشته باشیم و اخلاق اسلامی را رعایت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha