۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85602189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشانه درماندگی است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و فلسطین و از جمله جنایت اخیر در انفجار سیستم های ارتباطی نشانه درماندگی و نابودی تدریجی این رژیم اشغالگر در جنگ فرسایشی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: با وجود همه حمایت های آمریکا و غربی ها از رژیم جنایتکار صهیونیستی، این رژِیم اشغالگر نه تنها به اهداف خود نرسیده است، بلکه نشانه های نابودی تدریجی آن در جنگ فرسایشی به وضوح دیده می شود.

وی تصریح کرد: اقتصاد رژیم اشغالگر قدس به شدت آسیب دیده و قیمت مواد غذایی در آن چندین برابر افزایش یافته و ۵۰۰ هزار نفر از صهیونیست ها از ترس حملات حزب الله لبنان از خانه هایشان فرار کردند و زیرساخت های اصلی مثل حمل و نقل این رژیم آسیب جدی دیده است.

خطیب نماز جمعه گناباد اظهار کرد: زیرساخت های دفاعی رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت شناسایی شده و جزئیات سلاح ها، برنامه ها و اقدامات نظامی آنها در تیررس مقاومت قرار دارد.

وی ادامه داد: شهرک نشینان صهیونیستی از نبود امنیت به سطوح آمده و علیه سیاست های جنگ طلبانه نتانیاهو اعتراض شان بلند است و انتقام سخت ایران و مقاومت اسلامی روحیه نظامی این رژیم را ضعیف کرده و موج استعفا و فرار در این رژیم را افزایش داده است.

حجت الاسلام صادقی نسب با گرامی داشت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: با اتحاد شیعه و سنی، قدرت های استکباری از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و انگلیس برای همیشه تاریخ، فرصت سوء استفاده از اختلاف مسلمین را پیدا نمی کنند.

نمازگزاران گنابادی بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha