۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85602221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: رژیم صهیونیستی در اوج درماندگی است

۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85602221
امام جمعه کاشان: رژیم صهیونیستی در اوج درماندگی است

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: اقدام اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دست جمعی تعدادی از شهروندان کشور لبنان نشانه اوج استیصال و درماندگی این رژیم است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم(عج) این شهر افزود: در هفته اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به ترور جمعی در لبنان از طریق پیامگیر کرد و هرچند این امر موید غفلت از نفوذ است اما بطورکلی اکنون اسرائیل در وضعیت ضعف قرار دارد.

وی اظهار کرد: در داخل اسرائیل با تخلیه اطلاعاتی مراکز نظامی، رژیم غاصب دچار استیصال شده است و ۲۸ کشور نیز شبکه موساد را در درون خود نابود کرده‌اند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در داخل مناطق اشغالی، کارخانه‌های متعددی منفجر شده و دانشگاه‌های آنها در حالت اغماست و نمی‌دانند سال تحصیلی جدید را چگونه شروع کنند چرا که وعده نظام اسلامی برای انتقام سخت، قطعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از نظر اقتصادی هم شرایط سختی دارد و یمن، کشتی‌رانی به بنادر اسرائیل را مختل کرده است.

خطیبه جمعه کاشان همچنین گفت: روز گذشته در همایش علمی حضرت علی بن امام محمدباقر باقر(ع) عرض کردم که مردم منطقه کاشان هم تحریک احساسات و هم علم خود را از علی بن امام محمدباقر(ع) گرفتند یعنی آن حضرت، حوادث عاشورا و نحوه شهادت حضرت علی اصغر(ع) و علی اکبر(ع) و اسارت آل‌الله را از پدرشان شنیده و به مردم این دیار منتقل کردند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: مردم منطقه کاشان مفتخرند که هم عملشان از آب زلال امامت است و هم حوادث عاشورا را بطور مستقیم و با یک واسطه از معصوم(ع) دریافت کردند.

امام جمعه کاشان گفت: در کنگره دیروز به نیابت از مردم کاشان به آقای قالیباف عرض کردم که از شما امکانات نمی‌خواهیم اما از شما بعنوان رییس مجلس و ۲ قوای دیگر برای منطقه کاشان شامل شهرستان‌های آران و بیدگل، نطنز نگاه ویژه می‌طلبیم و این مهم توسط مجلس شورای اسلامی قابل تحقق و تحصیل است.

وی اظهار کرد: در کنگره علمی حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) ۱۲۰ مقاله علمی دریافت شده بود که از این تعداد ۳۲ مقاله برگزیده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha