برگزاری نمایشگاه ایستاده‌ایم درغزه بمناسبت هفته دفاع مقدس پردیس

پردیس- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایستاده ایم در غزه گفت: ۳۶۹ برنامه در هفته دفاع مقدس تحت ۶۸ عنوان برنامه درسطح شهرستان در برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم گرمابدری در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد به خبرنگاران گفت: امسال نمایشگاه مسیرآسمانی همانند ۴سال گذشته درجوار نورالشهدای پردیس در طی هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با اشاره به شعار چهل و چهارمین هفته گرامیداشت دفاع مقدس،ادامه داد: شعار (درراه فتح قله ایم )با عنایت به منویات فرمانده کل قوا ، شعارسال و توجه ویژه به اتحاد و همبستگی و ترویج و تقویت روحیه جهادی و انقلابی برای هفته دفاع مقدس امسال تعیین شده است.

برگزاری نمایشگاه ایستاده‌ایم درغزه بمناسبت هفته دفاع مقدس پردیس

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: درنمایشگاه امسال برنامه متفاوت ایستاده ایم در غزه را برگزارمی کنیم در این نمایشگاه گوشه ای از اتفاقات غزه به نمایش گذاشته می شود تا مردم با رشادتهای حماس و مقاومت مردم غزه از نزدیک آشنا بشوند.

گرمابدری با اشاره به عناوین هفته دفاع مقدس ،توضیح داد: تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس، تبیین فعالیت های دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در عرصه دانش و تبیین نقش فناوری در تقویت اقتدار ملی برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: روز سوم با عنوان زنان و خانواده است که با محوریت بزرگداشت شهدای سلامت و تبیین تقش زنان خانواده در دفاع مقدس برنامه هایی برگزار خواهد شد.

گرمابدری افزود: گرامیداشت مقام والای شهیدان ، جانبازان و صلابت و فخرآفرینی با تجلیل از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران ،گرامیداشت اصناف و سربازان که در طی دفاع مقدس حمایتگر بودند و عطر افشانی قبور مطهر شهدا بخش دیگری از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: روز جمعه نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، عشایر، روستائیان، پیشمرگان کرد مسلمان در نماز جمعه و پیاده روی خانوادگی حضور خواهند داشت و در روز آخر هفته دفاع مقدس از فرمانداران، عزت مداران و حماسه آفرینان دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به سایر برنامه ها توضیح داد: روایتگری در مدارس، میزبانی ازدو شهید گمنام معزز، برگزاری نمایش با موضوع رشادتهای جوانان شهرستان و شهید محمدی که از شهدای قدس هستند.

فرمانده سپاه شهرستان ادامه داد: نمایش دستاوردهای نظامی و موشکی ،نمایشگاه عرصه محصولات فرهنگی، ویژه برنامه برای فرزندان خردسال شهدای مدافع حرم وبرگزاری چهل یادواره شهدا با عنوان لاله های روشن و برگزاری نوزدهمین رزمایش کمک مومنانه با پوشش یکهزار و ۳۰۰ دانش آموز نیازمند نیز در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه دردانشگاه جنگ تجربه های زیادی را کسب کردیم، توضیح داد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تبیین ارزشهای دفاع مقدس برای جوانان است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha