۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85602340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حل مشکلات فضای آموزشی کیش ادامه دار باشد/دفاع مقدس به جوانان بازگو شود

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به مشکلات مربوط به فضای آموزشی در این جزیره گفت: وضعیت فضای آموزشی مدارس کیش نسبت به سال گذشته بهبود یافته و بخشی از مشکلات حل شده است که این روند با قدرت بیشتری باید ادامه دار باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: هرچند مشکلات نسبت به گذشته کمتر شده اما انتظار داریم تا سطح مدارس کیش در تراز انقلاب اسلامی باشد و مشکلات این حوزه به طور کامل مرتفع شود.

وی‌ یکی از مهم ترین دستگاه‌های تأثیرگذار بر آینده جامعه اسلامی را آموزش و پرورش دانست و مدعی شد که مدارس باید هم راستا با سیاست‌های کلی نظام باشند.

بی‌نیاز همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت آن، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس سند عزت و کرامت مردم عزیز جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کیش اضافه کرد: یکی از درخشان‌ترین و مهم ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی دفاع مقدس است که باید به نسل جوان بازگو شود.

وی در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت وحدت میان کشور های اسلامی گفت: نبود وحدت بین کشورهای اسلامی سبب شده که امروز اسراییل به پشتوانه غرب یک جنایت انسانی در غزه رقم بزند.

بی نیاز ادامه داد: کشورهای اسلامی و عربی در این ایامی که منتصب به رسول الله(ص) است به داد مسلمانان و مردم مظلوم غزه برسند، تا این رژیم متجاوز به سزای اعمال خود برسد.

امام جمعه کیش در رابطه با تأثیر فضای مجازی بر نسل جوان گفت: استفاده صحیح نسل جوان از فضای مجازی باید آموزش داده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha