لیگ برتر فوتبال / پایان نیمه اول | نساجی مازندران ۱ - استقلال تهران ۰

ساری- ایرنا- تیم های نساجی مازندران و استقلال تهران از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با تک گل "کوین یامگا" از روی نقطه پنالتی به سود نساج ها به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران که از ساعت ۱۷:۱۵ امروز -جمعه- در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد، با تک گل کوین یامگا روی پنالتیِ اعلام شده برای نساجی به کمک VAR با برد ۱ – ۰ الهامی و بازیکنانش به پایان رسید.

پنالتی نساجی مقابل استقلال که توسط کوین یامگا وارد دروازه آبی‌پوشان شد، نخستین تصمیم داوری فوتبال در مازندران با سیستم کمک‌داور ویدئویی بود که به صورت موقت به منظور داوری مسابقه نساجی و استقلال تهران وارد ورزشگاه شهید وطنی شد.

سیستم کمک‌داور ویدئویی که برای بازی نساجی و استقلال وارد ورزشگاه شهید وطنی شده، نخستین تجربه فوتبال مازندران از VAR است که بهره‌گیری از آن در فوتبال مازندران با یک پنالتی به سود نساجی آغاز شد.

تجهیزات کمک‌داور ویدئویی به صورت موقت وارد ورزشگاه شهید وطنی شده و قرار است پس از این مسابقه جمع‌آوری شود تا با نظر کمیته داوران و سازمان لیگ در سایر ورزشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران، تا زمانی که به تعداد کافی سیستم کمک‌داور ویدئویی وارد کشور شود از این تجهیزات به صورت مقطعی در ورزشگاه‌های مختلف و برای بازی‌هایی که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند بهره گرفته می‌شود.

داوری مسابقه امروز نساجی و استقلال را علی صفایی بر عهده دارد و محمدعلی پورمتقی و یعقوب سخندان نیز کمک‌های او در این بازی هستند. وحید زمانی داور چهارم است و سعاد وفاپیشه و میثم حیدری به عنوان کمک‌داورهای ویدئویی صفایی را همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha