رژیم صهیونیستی در انتظار انتقام حزب‌الله/ به صدا درآمدن آژیر خطر در ۳۳ شهرک

تهران- ایرنا- اورژانس رژیم صهیونیستی پس از جنایت امروز جمعه این رژیم در شهر بیروت، به حالت آماده باش کامل درآمد و با آغاز حملات موشکی جدید حزب الله، آژیر خطر در بیش از ۳۳ شهرک صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، اورژانس رژیم صهیونیستی پس از حمله جنگنده های این رژیم به منطقه ضاحیه در شهر بیروت پایتخت لبنان از ترس عملیات گسترده انتقامی مقاومت اسلامی لبنان، سطح آمادگی خود را در سراسر فلسطین اشغالی به سطح چهار افزایش داد.

درپی موج جدید حملات موشکی و پهپادی حزب الله پس از جنایت امروز رژیم صهیونیستی در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، آژیر خطر در بیش از ۳۳ شهرک صهیونیست نشین به صدا درآمد.

رزمندگان حزب الله دهها موشک و پهپاد به شمال فلسطین اشغالی شلیک کردند و رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بر اساس اخبار اولیه، یک ساختمان در منطقه «روش بینا» در شرق شهر صفد هدف حمله مستقیم حزب الله قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، جنگنده های رژیم صهیونیستی روز جمعه یک ساختمان مسکونی را در ضاحیه بیروت هدف قرار دادند.

براثر این حمله دوساختمان به طور کامل تخریب شد و شمار زیادی از شهروندان لبنانی شهید و زخمی شدند.

تلاش ها برای خارج کردن شهدا و زخمی ها از زیر آوار ادامه دارد.

وزارت بهداشت لبنان، آمار اولیه شهدا را ۱۲ و زخمی ها را ۶۶ نفر اعلام کرده است که حال ۸ نفر وخیم است.

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که ارتش این رژیم در حمله امروز جمعه خود به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت یک فرمانده ارشد حزب الله را ترور کرده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد که هدف ترور در منطقه ضاحیه در بیروت، «ابراهیم عقیل» فرمانده یگان عملیات ویژه حزب الله بوده است.

بنا بر ادعای این رسانه های صهیونیستی، علاوه بر ابراهیم عقیل هدف این حمله شماری از فرماندهان یگان رضوان و مسئولان برنامه ریزی برای کنترل بر منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی بود.

حزب الله لبنان هنوز درباره این ادعاهای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha