۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85602455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیک ۳۱ شهریورماه در شهرکرد اعلام شد

۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲
کد خبر: 85602455
محدودیت‌های ترافیک ۳۱ شهریورماه در شهرکرد اعلام شد

شهرکرد - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری از آغاز محدودیت ترافیک روز ۳۱ شهریورماه از ساعت پنج بامداد شنبه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ ایرج حسین پور جمعه شب با اعلام این خبر با تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری و مجاهدت‌های شهدای دوران دفاع مقدس افزود: محدودیت‌های تردد و ترافیک برای برگزاری آیین رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح، به‌مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در شهرکرد در خیابان کاشانی شرقی برگزار اعمال می‌شود.

وی گفت: این محدودیت‌ها در حاشیه خیابان کاشانی شرقی حد فاصل تقاطع فارابی کاشانی تا میدان معلم از ساعت ۵ صبح الی ۱۲ ظهر روز شنبه ۳۱ شهریور و خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تسهیل ترافیک پیش رو مسیرهای جایگزین خیابان هفت تیر، بلوار امام رضا(ع)، بلوار شریعتی، بلوار فارابی خواهد بود.

به گفته وی، همشهریانی که منازل آنها در مجاورت محدوده طرح می باشد، نسبت به انتقال وسایل نقلیه خویش به مکان دیگر اقدام کنند.

سرهنگ حسین پور از هم استان‌های درخواست کرد تا با خدمتگزاران خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریورماه تا ۶ مهر ماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha