الهامی: می‎‌توانستیم برنده مسابقه باشیم + صوت

ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در مقابل استقلال، گفت: امروز بازیکنان ما در مجموع عملکرد خوبی داشتند و حتی می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی جمعه شب در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و استقلال تهران اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و شرایط خوبی داشتیم و هماهنگی‌مان نسبت به بازی‌های گذشته خیلی بیشتر بود.

وی با بیان اینکه موقعیت‌های خوبی در نیمه اول به دست آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم، افزود: استقلال هم با ضربات ایستگاهی و خطاهایی که بازیکنان باتجربه‌ این تیم گرفتند کمی ما را اذیت کرد اما در شرایط متعارف بازی بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی نساجی اضافه کرد: در کل بازی بسیار سنگینی بود و ۲ تیم پایاپای جنگیدند؛ ضمن اینکه با توجه به وقت‌های اضافه که در ۲ نیمه در نظر گرفته شد به نظرم بازی کمی از حد معمول و استاندارد بیشتر طول کشید.

الهامی ادامه داد: طولانی شدن وقت‌های اضافی شرایط تیم‌ها را به هم می‌ریزد، وقتی در ۱۵ دقیقه پایانی تعویض می‌کنیم و ۱۲ دقیقه هم وقت اضافه می‌گیرند ریتم تیم به هم می‌ریزد.

وی با اشاره به عملکرد کوین یامگا در نساجی و کاپیتان بودن او در نخستین مسابقه‌اش برای این تیم، اضافه کرد: این‌که یامگا کاپیتان باشد تصمیم فرزاد زامهران بود؛ خودش تصمیم گرفت که بازوبند را به یامگا بدهد و من هم بابت این تصمیم و اقدام از او ممنونم، بچه‌ها هم پذیرفتند و استقبال کردند.

الهامی: می‎‌توانستیم برنده مسابقه باشیم + صوت

وی افزود: ضربه پنالتی را هم قرار بود منصور باقری بزند که توپ را به یامگا داد؛ این تصمیم‌ها اصلا برنامه‌ریزی شده نبود و توسط خود بازیکنان گرفته شد و به نظرم کار خوبی کردند.

سرمربی نساجی یادآور شد: یامگا بازیکن باتجربه و بین‌المللی خوبی است که از نظر شخصیتی به تیم ما کمک می‌کند و بازیکنان هم ارتباط خوبی دارند.

وی درباره عملکرد تیم داوری و استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی در این مسابقه گفت: هیچ اعتراضی به کمک‌داور ویدئویی نداشتم اما اعتراض‌هایی در جریان بازی وجود داشت که به نظرم این طبیعت فوتبال است؛ بهرحال این سیستم تازه وارد فوتبال ما شده و زمان می‌برد تا جا بیفتد.

سرمربی نساجی با اشاره به تضویق محمد عباس‌زاده توسط هواداران در ورزشگاه، افزود: به نظر من عباس‌زاده باید بیشتر از این‌ها تشویق شود و او اسطوره این شهر است و مردم دوستش دارند.

دلیل کنار گذاشتن عباس‌زاده

الهامی درباره دلیل کنار گذاشته شدن محمد عباس‌زاده از تیم و تصمیمش برای ادامه فعالیت عباس‌زاده در نساجی اظهار کرد: عباس‌زاده نه تنها کاپیتان تیم من بود، بلکه دست راست من بود. خیلی از کارها را با همکاران هماهنگ نمی‌کردم، اما با او هماهنگ می‌کردم. هماهنگی شرایط اردویی تیم با او بود، حتی خودش به بازیکنان اجازه می‌داد که از تمرین خارج شوند، به او قدرت داده بودم و به عنوان یک کاپیتان پذیرفتم و دوستش داشتم و دارم؛ هر تیمی چارچوب و مقرراتی دارد.

وی ادامه داد: ابتدای فصل که تمرینات را آغاز کردیم او چهار روز اول را نیامد. در ترکیه تمرین نکرد و گفت شرایطم خوب نیست. شرایطش که در ترکیه خوب شد و گفتم حالا باید بیایی و به بدنسازی برسی. گفت با تیم تمرین می‌کنم، اما بدنسازی نمی‌کنم، آنجا تصمیم به کنار گذاشتنش گرفتم چون همان اندازه که برای او ارزش قائل بودم باید تیم را هم جمع می‌کردم.

سرمربی نساجی افزود: با این حال چون کاپیتان تیم بود می‌توانست فرصتی داشته باشد، وقتی برگشتیم کمی با هم دوستانه صحبت کردیم. بعد از بازی با گل‌گهر هم تمرین نکرد؛ روز بازی دوستان به پرسپولیس لباس پوشید که وارد زمین شود، اما اجازه ندادم.

الهامی: می‎‌توانستیم برنده مسابقه باشیم + صوت

الهامی اظهار کرد: پیش از بازی با پرسپولیس ماجرای استوری‌ها پیش آمد، گفتند عباس‌زاده در واکنش به استوری سیامک نعمتی یک استوری منتشر کرده است؛ کاری به استوری سیامک نعمتی ندارم که درست است یا نادرست، از زمینی که سال‌ها در آن تمرین کرد عکس منتشر کرده بود. بعد هم عذرخواهی کرد و گفت که از این‌که بازیکن نساجی شد ناراحت نیست و به بازی در این تیم افتخار هم می‌کند اما عباس‌زاده به عنوان کاپیتان تیم نباید در فضای مجازی پاسخ می‌داد، او این حق را داشت که به نعمتی تذکر بدهد، نه این‌که در فضای مجازی پاسخ بدهد.

وی ادامه داد: عباس‌زاده باید از قدرتی که به او داده بودم استفاده می‌کرد اما کسی که باید حاشیه تیم را جمع کند خودش حاشیه تیم شد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم که او را در اختیار باشگاه بگذارم، باشگاه هر تصمیمی بگیرد من تابع هستم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: عباس‌زاده باید بداند اسطوره‌ای است که باید مجسمه‌اش در شهر ساخته شود نه این‌که با استوری موضع بگیرد و رودرروی بازیکنی که آنقدر برای او احترام قائل است بایستد.

الهامی تاکید کرد: من از تصمیم خودم عقب‌نشینی نمی‌کنم، نه به خاطر ساکت الهامی، بلکه به خاطر قداست جایگاه مربی.

او درباره وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی و انتقاد استقلالی‌ها به چمن پیش از آغاز بازی اظهار کرد: چمن واقعا بلند بود و انتقاد استقلال را می‌پذیرم. ما قبل از این بازی در ورزشگاه شهید وطنی تمرین نکردیم و از وضعیت چمن خبر نداشتم؛ خودم وقتی وارد استادیوم شدم دیدم چمن بلند است و درخواست کردم چمن را کوتاه کنند.

الهامی در پاسخ به یک پرسش درباره استفاده از بازیکنان بومی در نساجی گفت: اگر بر اساس بومی بودن بازیکنان بخواهیم حساب کنیم مازندران باید سه تیم در لیگ برتر داشته باشد؛ این چیزها در دنیا تمام شد. مرصاد سیفی امروز به خاطر بومی بودنش بازی نکرد. به این دلیل بازی کرد که کیفیت داشت و حقش بود در ترکیب باشد. مطمئن هستم آینده خوبی دارد. بقیه بازیکنان جوان هم خوب کار کنند وارد ترکیب می‌شوند. هر کسی که حقش باشد وارد زمین می‌شود. همه ما اعم از بومی و غیربومی الان یک تیم هستیم و به نظرم من نساجی‌چی‌ترین آدم کره زمین هستم.

به گزارش ایرنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امروز با انجام چهار بازی آغاز شد که در یکی از این مسابقات از ساعت ۱۷:۱۵ نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف استقلال تهران رفت و این دیدار با ۲ گل کوین یامگا و حامد پاکدل برای نساجی و گل‌های رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی برای استقلال ۲ – ۲ به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha