۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85602531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انصارالله حمله رژیم صهیونیستی به بیروت را محکوم کرد

۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
کد خبر: 85602531
انصارالله حمله رژیم صهیونیستی به بیروت را محکوم کرد

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش انصارالله یمن جمعه شب حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از المسیره، محمد عبدالسلام بر ایستادگی یمن در کنار لبنان برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی ادامه حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی و برهم زدن امنیت و صلح و ثبات منطقه‌ای را محکوم کرد.

سخنگوی جنبش انصارالله، گفت: حمله هوایی خصمانه به بیروت، مسئولیت ملت‌های منطقه برای مقابله با این رژیم جنایتکار را در پی دارد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز در بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم و بر حمایت این جنبش از مقاومت لبنان تاکید کرد.

از سوی دیگر حزام‌الاسد عضو دفتر سیاسی انصارالله نیز در اظهاراتی گفت که یمن آماده است تا شانه به شانه مقاومت لبنان در هر جنگی مشارکت داشته باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۱۴ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و برلزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha