امام جمعه شهرکرد: اقتدار نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان نظام است

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آماده‌باش نیروهای مسلح و همه آحاد مردم برای مقابله با دشمنان گفت: اقتدار، یکپارچگی و وحدت نیروهای مسلح کشورمان ، خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس افزود: اقتدار ، یکپارچگی و وحدت نیروهای مسلح کشورمان در کنار برقراری امنیت کامل برای ایران، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، در جهان معاصر که جهانی طوفانی است، دشمنان اسلام و نظام اسلامی از فرسنگ‌ها دور در کار جهانیان دخالت می‌کنند و باعث قتل عام مردم و کودکان مظلوم می‌شوند و یا در سرزمین‌های دیگر اقدام به ترور میهمانان می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: در ایران امور تحت هدایت و درایت مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی است و از جانب مقام معظم رهبری به ملت ایران سرمشق داده می‌شود.

فاطمی اظهار داشت : تربیت نیروهای نظامی، انتظامی و نیروهای مسلح از سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایستادگی در برابر دشمن و مقابله با دشمنان است.

امام جمعه شهرکرد گفت: نیروهای مسلح، نیروهای نظامی و انتظامی برای همیشه خاری در چشم دشمنان اسلام و بدخواهان ایران زمین و خاری بر چشم دشمنان اسلام و مسلمانان در سراسر عالم است.

به گفته وی، همان‌طور که دولتمردان در فکر رفع مشکلات مردم و رساندن کشور و ملت ایران به سعادت هستند و در مسیر و رسالت خودشان تلاشگر هستند، نیروهای مسلح نیز برای اقتدار و سلامت کشور در تلاش هستند.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha