نیروهای مسلح فارس اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند

شیراز -ایرنا - همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان فارس، آمادگی و توان رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیروهای مسلح مستقردر فارس با برگزاری رژه پیاده و خودرویی، آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
این در شهر شیراز در خیابان پاسداران و در سایر شهرستان‌های فارس با حضور یگان‌های نمونه سپاه، بسیج، ارتش و فراجا انجام شد.
ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد در مراسم رژه گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از کشور در آمادگی کامل به سر می‌برد.

نیروهای مسلح فارس اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند


امیر سرتیب دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش در فارس از آمادگی نیروهای ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای انتظامی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام و انقلاب خبر داد و افزود: امروز ایران هم در زمینه ساخت و تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و هم در اجرایی کردن ایده‌ها به تولید فاصله‌ها را کاهش داده ایم.

نیروهای مسلح فارس اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند


امیر رضایی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت ملت ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد و تصریح کرد: شهدا با اهدا خون خود در دفاع از میهن اسلامی در تاریخ جاودانه شده اند.

به گفته ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) ۳۰ برنامه شاخص را نیروهای مسلح مستقر در استان اجرا خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha