رژیم صهیونیستی برای جنایاتش باید پاسخگو باشد

اصفهان- ایرنا- جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گفت: این روزها رژیم صهیونیستی جنایاتی تروریستی انجام می‌دهد و باید به خاطر این جنایاتش پاسخگو باشد، هرچند که حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت با درایت، پاسخ خواهند داد.

به گزارش ایرنا، سردار محمد شرفی، روز شنبه ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح و آغاز هفته دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان گفت: استقلال کشور با رهبری امام خمینی (ره) و حمایت قاطع ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، حاصل شد.

سردار شرفی افزود: با حمایت قاطع مردم ایران، نتیجه این استقلال باعث نابودی منافع نظام سلطه شد و دست دشمن را از منافع و منابعی که سال‌ها چپاول می‌کردند، قطع کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن در نابودی این نظام نوپا گفت: دشمن ابتدا سناریوی غایله‌های تجزیه طلبانه را با هدف رو در رو قرار دادن مردم آغاز کرد و در ادامه با تحریک رژیم بعثی، جنگ را به ایران تحمیل کرد.

جانشین معاون هماهنگ‌ کننده فرماندهی انتظامی تصریح کرد: صدام پیش از آغاز رسمی جنگ بیش از ۷۰۰ بار به مرزهای ما تجاوز کرد و سپس در ۳۱ شهریور با این گمان که سه روزه می‌تواند ایران را اشغال کند، جنگ را آغاز کرد.

وی افزود: جنگ ایران به اندازه ۲ برابر جنگ جهانی اول و ۲ برابر جنگ ۲ کره بود، اما با هدایت امام خمینی (ره) وجبی از خاک کشور اشغال نشد.

سردار شرفی ادامه داد: اگرچه در ابتدای انقلاب، ایران زیرساخت‌ها را از دست داده بود، اما دشمن در محاسبات خود معنویت را نادیده گرفت.

وی رهبری امام خمینی (ره) و مردمی که در پای کار رهبر و آرمان‌های خود ایستاده بودند را رمز پیروزی کشور دانست و گفت: مردم اصفهان در دفاع مقدس با تامین بهترین فرماندهان و بیشترین رزمندگان نقش‌آفرینی بی بدیلی داشتند و در یک روز فراموش ناشدنی، صدها شهید را تشییع کردند.

شرفی ادامه داد: مردم اصفهان در سال ۸۸ و تظاهرات بزرگ هشتم دی علیه فتنه‌گران نیز پیشتاز بودند.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و یادآور هشت سال مقاومت مردم ایران در برابر رژیم بعث عراق است و فرصتی برای تجلیل از ایثارگران و شهدا محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha