روادید پدلیست‌ها با پیگیری وزارت امور خارجه برای کویت صادر شد
عکس تزیینی است

تهران- ایرنا- روادید تیم ملی پدل با پیگیری‌ سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همچنین سفیر ایران در کویت برای سفر به این کشور و شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی صادر شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در شرایطی که قرار بود تیم پدل مردان و بانوان ایران جهت حضور در انتخابی جام‌جهانی به کویت اعزام شوند اما کارشکنی میزبان این اعزام را با چالش جدی مواجه کرد.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی پدل در دو بخش مردان و بانوان به میزبانی کویت برگزار می‌شود که میزبان از صدور روادید برای کاروان ایران خودداری کرد تا ملی‌پوشان کشورمان در آستانه حذف از این مسابقات قرار بگیرند.

بعد از این اتفاق فدراسیون تنیس کشورمان ضمن پیگیری ماجرا در تماس با سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکل درخواست همکاری کرد که با تلاش‌های مجدانه وی و پیگیری‌های محمد توتونچی سفیر ایران در کویت، در نهایت و طی دو مرحله برای ۱۷ نفر از اعضای کاروان ایران مجوز ورود به این کشور صادر شد اما به دلیل تاخیر در این امر، نمایندگان ایران از پرواز بازماندند تا در نهایت امروز (شنبه) و با پروازی دیگر وارد کویت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha