ربیعی: بیشتر پدیده‌های فصل گذشته جذب سپاهان شدند/ در جذب بازیکنان شرایط مالی اولویت بود

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن گفت: تیم سپاهان این فصل شامل بیشتر پدیده‌های فصل گذشته است و می‌تواند حریف سختی برای سایرین باشد، ولی امیدوارم بتوانیم مانند دیدار با تراکتور بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ربیعی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب دیدار هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال، افزود: دیدار فردا برای طرفداران هر ۲ تیم جذاب و حساس است.

وی ادامه داد: خوشحالم که فردا می‌توانیم در خانه و در حضور هواداران میزبان این داربی باشیم؛ اما در ۲ ماه گذشته ما تنها یک جلسه آنهم سه روز پیش در ورزشگاه خانگی خود تمرین کردیم و به نوعی فردا ما نیز میهمان هستیم.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان، منسجم و رو به جلو بازی می‌کند و از بازیکنان شاخص و خوبی برخوردار است، اظهار کرد: به عقیده بنده اگر نگوییم سپاهان ستاره های فصل گذشته را جمع کرده دست کم برترین های فصل گذشته را جذب کرده و از تیم فصل پیش قوی تر است.

سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن گفت: از شرایط تیم ذوب‌آهن زیاد صحبت کرده ام ولی امیدوارم فردا شاهد یک دیدار تاکتیکی و جذاب باشیم و برای بازیکنان هر ۲ تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی یادآور شد: مشکلاتی در باشگاه ذوب‌آهن وجود دارد و بسیار در مورد آن ها صحبت کردم اما مدیریت باشگاه به فکر حل آن‌هاست و مشکلات در حال مرتفع شدن هستند؛ تیم ذوب‌آهن سال گذشته توانست جدا از چهارتیمی که شرایط بسیار متفاوتی نسبت به بقیه تیم‌ها دارند، عنوان پنجمی را کسب کند که به نوعی قهرمانی لیگ برای تیم‌های هم تراز بود؛ انتظار ما حمایت بود تا بتوانیم رتبه پنجم خود را این فصل ارتقا دهیم، اما نه تنها تقویت و حمایت نشدیم بلکه چندین بازیکن خوبمان را نیز دست دادیم.

ربیعی اضافه کرد: ذوب‌آهن تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است، بسیاری از بازیکنان ما زیر ۲۶ سال هستند ولی در لیست بزرگسالان قرار دارند و من سعی می‌کنم مانند همیشه با امید دادن به بازیکنان بتوانیم تیم قابل احترامی را در لیگ‌برتر به میدان بفرستیم.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی بازیکن جوان خوب داریم که با پُختگی و رُشد کیفی که داشتند، می‌توانند در تیم ملی باشند؛ همانگونه که سال گذشته در رابطه با محمدحسین اسلامی با آقای قلعه نوعی صحبت کردم و با نظر سرمربی تیم ملی راهی مسابقات ملی شدند در رابطه با برخی از بازیکنان نیز صحبت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاهان از لحاظ مالی وضعیت مساعدی دارد و می‌تواند بازیکنان بسیار خوبی را در تیم داشته باشد، گفت: از نظر من فوتبال زمینه عرضه و تقاضاست و باید برای جذب بازیکن خوب هزینه کرد و سپاهان کار بخوبی این کار را انجام می دهد.

ربیعی گفت: زمین چمن نقش جهان و فولادشهر باید مورد ترمیم و نگه‌داری قرار گیرد چرا که معتقد هستم این چمن گنجایش بازی برای هر ۲ تیم اصفهانی و تیم ملی را ندارد، تیم ما ۲ ماه اخیر تنها یک‌بار در زمینی که میزبان آن است، حضور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید واقع گرا باشیم، بیان کرد: ما با بضاعت باشگاه بازیکن خریدیم نه با تفکر و بضاعت خودمان! در همین راه تعدادی از بازیکنان خوب‌مان را از دست دادیم، باید توقع از تیم ذوب‌آهن بسیار واقع‌گرا و منصفانه باشد.

ربیعی تصریح کرد: تراکتور تیم بین‌المللی و خوبی است و این تیم و سپاهان نباید با یک باخت قضاوت شوند، چرا که استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی هستند و نه من و نه بازیکنان بدون نگاه به دیدار اخیر، فردا مقابل سپاهان قرار خواهیم گرفت و به‌طور قطع بازی فردا دیداری جذاب و برای هر دو تیم مهم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، شهرآورد هفتاد و پنجم فوتبال اصفهان، عصر فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha