هفته دفاع مقدس نماد وحدت و همدلی ملت همیشه قهرمان ایران است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: هفته دفاع مقدس نماد وحدت و همدلی ملت همیشه قهرمان ایران و الگویی مناسب برای دفاع از حق و حقیقت است.

سردار سرتیپ دوم« مرتضی عمومهدی» روز شنبه در پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزود: هفته‌ وحدت جلوه گاه وحدت شیعه و اهل سنت و قوی‌ترین عامل برای اقتدار امت اسلامی در مقابل دشمنان است.

در این پیام آمده است: این وحدت به معنای، یکپارچگی تمامی مذاهب اسلامی اعم از شیعه، سنی و فرق مختلف است که اگر به این هفته به خوبی توجه و حق آن ادا می‌شد، امروز شاهد وجود مشکلات در جامعه اسلامی نبودیم؛ اگر امروز همچنان رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی دست به جنایات خود می‌زند به دلیل کامل نبودن وحدت میان مسلمانان است.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در این پیام با تاکید بر اینکه امروزه، استکبار جهانی با ایجاد تفرقه میان مسلمانان، جنایات عظیمی مرتکب می‌شود، گفت: اگر وحدتی که حضرت امام راحل پیام آن را داده بودند که فرمودند"اگر همه مسلمانان هر کدام یک سطل آب بر اسرائیل بریزد، اسرائیل از بین خواهد رفت." در بین جوامع مسلمان ایجاد می‌شد بی‌شک شاهد نابودی این رژیم منحوس و جعلی آمریکا بودیم.

در این پیام آمده است: همه مسلمانان می‌توانند با وحدت بین خود تمام مشکلات سیاسی و منطقه را حل کنند چراکه دشمن مسلمانان به خصوص رژیم صهیونیستی از این وحدت واهمه دارد و درصدد هستند تا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان این وحدت را از بین ببرند؛ میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، مایه امید و چراغی برای روشنی بخش آینده اسلام و انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در این پیام ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این دوران را یادآور وحدت و انسجام ملت ایران در برابر دشمنان دانسته و افزوده است: حضور مردم در کنار نیروهای مسلح باعث ایجاد اقتدار و صلابت نظام اسلامی شد و باعث شدند تا تمامیت ارضی کشور حفظ شد که خود برگ زرینی برای تاریخ کشور است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha