پیام تسلیت نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت به سیدحسن نصرالله

اراک - ایرنا - نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی شهادت مظلومانه چند نفر از مردم لبنان و فرماندهان حزب‌الله را در جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی به مردم این کشور و دبیرکل حزب الله لبنان تبریک و تسلیت گفت.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: برادر گرامی سید مقاومت، علامه مجاهد جناب سید حسن نصرالله(دامت افاضاته)، ضمن عرض تبریک ایام نورانی ولادت باسعادت رسول اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و فرزند بزرگوارش ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت اباعبدالله جعفربن محمد الصادق(ع) و هفته مبارک وحدت، خدمت جنابعالی و عزیزان حزب الله و ملت شریف لبنان عزیز و آرزوی توفیق برای جنابعالی و جبهه مقاومت و فرزندان برومند اسلام و قرآن، جنایت وحشتناک و خشونت‌بار صهیونیستی روزهای اخیر در لبنان قهرمان و کشتار بیگناهان و مردم شریف و جنایت بزرگ در انفجار دستگاه‌های ارتباطی و پیجرها و شهادت جمع کثیری از عزیزان و مصدومیت و مجروحیت هزاران انسان شریف و شهادت زنان و کودکان و مردم عزیز لبنان موجب تالم و تاثر اینجانب ومردم شریف استان مرکزی و همه دوستان و ارادتمندان به آن عزیزان شد.

در ادامه این پیام آمده است: غم‌بارتر و حزن‌انگیزتر از این جنایت، حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها به ساختمان محل استقرار عزیزان در بیروت و شهادت ده‌ها انسان بی‌گناه از جمله سرداران گرانسنگ جبهه مقاومت، شهید حاج ابراهیم عقیل(رض) و حاج احمد محمود وهبی(رض) بود که بسیار موجب غم و اندوه شد.

در بخش دیگری از این پیامآمده است: ماهیت پلید، جایتکارانه، نسل کشی و وحشی‌گری رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم جعلی با جنایت‌های روزهای اخیر آنها هر چه بیشتر برای جهانیان آشکار شد و بسیاری از سران کشورهای مختلف جهان اقدامات اخیر صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه این پیام آورده است: اینجانب شهادت این غیرتمندان افتخارآفرین را به پیشگاه امام زمان(عج) و جبهه مقامت و خانواده‌های معزز این شهیدان و قهرمان لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و در این شرایط از تمامی علما، سیاستمداران، ملت‌های شریف و آزاده نقاط مختلف جهان، جوانان غیرتمند، دانشگاهیان بیدار و با بصیرت در سرتاسر جهان و مجامع حقوقی و بین‌المللی انتظار می‌رود با قاطعیت هر چه تمامتر در برابر رژیم سفاک و فاسد صهیونیستی و حامیان مستکبر غربی و منافقان وابسته به آنها بایستند و اجازه ندهند این رژیم خون‌آشام اصول و مبانی انسانی و اخلاقی و حقوقی ملت‌های مظلوم منطقه را لگدمال کند.

در ادامه این پیام آمده است: دولت‌ها و ملت‌های مسلمان وظیفه و مسئولیت بسیار سنگینی در برابر خداوند متعال دارند و نباید با سکوت و یا ملاحظه خود موجب جنایات وقیحانه‌تری از سوی غاصبان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه از عرب یا غیر غیرعرب شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: آمریکای جنایتکار و برخی از کشورهای غربی که نه تنها در برابر اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی سکوت اختیار می‌کنند، بلکه کودک‌کشی و مظلوم‌کشی صهیونیست‌ها را حمایت کرده و سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار آنها قرار می‌دهند، باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشند و در آینده‌ای نه چندان دور عواقب حمایت از اسرائیل جنایتکار دامن آنها را نیز خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از این پیام آورده است: حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در نقاط مختلف جهان به خصوص منطقه خاورمیانه باید بدانند که این رژیم گرگ صفت اگر فرصت پیدا کند به احدی رحم نکرده و برای دست‌یابی به اهداف شوم خود از هیچ اقدام ضد انسانی و ضداخلاقی دریغ نمی‌کند، بنابراین هرچه سریعتر از جبهه حامیان این جنایتکاران خارج شده و در صف مردم دادخواه و زجر کشیده فلسطین مظلوم قرار بگیرند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و برلزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

همچنین پایگاه خبری النشره لبنان از بمباران گسترده مناطق مختلف جنوب لبنان در روز جمعه 31 شهریورماه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. بر پایه این گزارش، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در طول کمتر از ۴۰ دقیقه، ۵۰ بار روستاهای مختلف جنوب لبنان را بمباران کردند و شمار زیادی از جمله 2 فرمانده حزب الله را به شهادت رساندند و شماری نیز مجروح و مصدوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha