۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85603368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت به دنبال رفع کمبود نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش است

کرج - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات وزارت آموزش و پرورش در حوزه تامین نیروی انسانی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ،« علاء الدین رفیع زاده» روز یکشنبه در حاشیه آیین نواخت زنگ مهر استان البرز که در دبیرستان باهنر کرج برگزارشد، افزود: امیدواریم با کمک کارشناسان سازمان اداری و استخدامی بتوانیم با استفاده از روش های کارشناسانه این سازمان مشکلات بخش آموزشی کشور را مرتفع کنیم .

وی بیان کرد: دولت چهاردهم اکنون در حال استقرار است و یکی از برنامه های اصلی ما با استفاده از آمایش سرزمین بررسی دقیق نیازمندی های وزارت آموزش و پرورش در جذب معلمان است .

۲۰۰ مدرسه در استان البرز تحویل آموزش و پرورش شد

استاندار البرز نیز درحاشیه این آیین بیان کرد: استان البرز به لحاظ زیرساخت های آموزشی ضعیف است و کمبودهایی دارد ؛ اگرچه اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و توانسته ایم ۲۰۰ مدرسه را تحویل آموزش و پرورش دهیم .

« مجتبی عبداللهی» افزود: این مدارس با استفاده از اعتبارات دولتی و همت خیرین تحویل شده است .

وی گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ نیز طی یک ماه گذشته ۵۷ پروژه عمرانی، آموزشی و ورزشی مربوط به آموزش و پرورش البرز مورد بهره برداری قرار گرفت .

استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به حضور ۵۲۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در این استان سرانه های آموزشی ما پایین است .

وی اظهار امیدواری کرد: در دولت چهاردهم با وفاق و همدلی بسیاری از مشکلات استان البرز مرتفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha