آیین بازگشایی مدارس استان مرکزی در اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - آیین بازگشایی مدارس استان مرکزی روز یکشنبه با حضور مدیرعامل کانون‌ پرورش فکری کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شماری از مدیران این استان در مدرسه شاهد قمربنی‌هاشم(ع) اراک برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور در این آیین گفت: مدرسه کارگاه انسان‌سازی برای تضمین آینده کشور است.

«حامد علامتی» افزود: همواره، آغاز در بستر زمان تعریف می‌شود اگر شروع خوبی داشته باشید و به زمان توجه کنید، می‌توانید از موقعیت‌ها استفاده مطلوب ببرید.

وی بیان کرد: باید از فرصت‌ها در آغاز سال تحصیلی، خوب استفاده کرد زیرا فرصت‌ها و لحظه‌ها به سرعت همانند ابر بهاری می‌گذرند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور گفت: اگر فرصت‌ها از دست بروند، حزن و حسرت به دنبال دارد که جبران آن غیرممکن و یا شاید هزینه‌بَر باشد.

علامتی افزود: در آغاز سال تحصیلی باید تصمیم گرفت عمر و زمان را بیهوده هدر نداد و آن را به بهای هرکاری نفروشیم و با بهره‌گیری از علم آموزی، آینده خود را رقم بزنید.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان با آغاز سال تحصیلی در طول ۹ ماه باید چند پله از لحاظ علمی و اخلاقی رشد کنند تا در رشد و پیشرفت آینده کشور اثرگذار باشند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش گفت: اقامه نماز و محتوا محوری در برنامه‌های ویژه صبحگاهی از تاکیدات وزارت آموزش و پرورش است که باید بیش از پیش مورد توجه متولیان امر قرار بگیرد.

در این آیین کارت کانون یاوری، به تعدادی دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شاهد قمر بنی‌هاشم اراک اهدا شد.

۲۲۷ هزار دانش‌آموز استان مرکزی در ۲ هزار مدرسه با ۱۷ هزار معلم به استقبال بهار رفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha