۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85603472
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: استان بیش از هر زمانی نیازمند همدلی و پیشرفت است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کردستان امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز به همدلی، همراهی و همت عالی برای پیشرفت دارد و سعی کنیم مثبت گرا باشیم و آینده را با امید و نشاط برای مردم رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار کردستان با بیان اینکه اگر کمک نکنیم و کار استان به پیش نرود، مردم سودی نمی برند، اظهار کرد: لغزش مسئولان برای ما خوشحال کننده نباشد، چرا که در نهایت مردم کردستان ضرر می کنند.

وی افزود: مردم از تنازع و دعوای سیاسی خسته اند و منتطر اتفاقات خوب در زندگی هستند، بنابراین استاندار جدید، فرصت را برای خدمت به مردم غنیمت بشمارد و حرکت رو به جلو داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان از استاندار جدید خواست از قبیله گرایی پرهیز شده و به منتقد به چشم تهدید نگاه نشود.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: فضای کلی کردستان، سرزمین روح افزا، عطراگین به عطر شهدا و پرصلابت با مجاهدان و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

تحقق آرزوی مردم کردستان و جامعه اهل سنت

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت که با انتخاب یک شخصیت کرد و اهل سنت، یکی آرزوهای وی و همچنین مردم کردستان تحقق یافته است.

محسن بیگلری خطاب به استاندار جدید گفت: امروز کار سختی در پیش دارید و چشم مردم به تلاش های شماست.

وی بر لزوم کنار گذاشتن اختلافات و حفظ همدلی برای پیشرفت استان تاکید کرد و افزود: نمایندگان استان در کنار استاندار برای توسعه استان تلاش می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha