۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۴
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85603576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روحیه و نگرش شهدای دزفول در جامعه ورزشی گسترش یابد

دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: روحیه و نگرش شهدای ورزشکار دزفول باید در جامعه ورزشی این شهرستان گسترش یابد.

به گزارش ایرنا، خادمعلی تهذیبی عصر یکشنبه در آیین گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد عروج شهادت‌گونه نعمت‌الله دادآفرید(لحافچی) بر سر مزارش در شهیدآباد دزفول بیان کرد: امروز به اتفاق مسوولان، اعضای شورای شهر، پیشکسوتان و ورزشکاران بسکتبال دزفول یاد شهید نعمت‌الله دادآفرید(لحافچی‌زاده) گرامی داشته شد.

روحیه و نگرش شهدای دزفول در جامعه ورزشی گسترش یابد
وی با اشاره به بزرگی و منش این شهید گرانقدر گفت: به همت ورزشکاران و فدراسیون بسکتبال، باشگاه فرهنگی ورزشی شهید لحافچی در دزفول راه‌اندازی شده که ۲ تیم در لیگ کشور داشته است.

روحیه و نگرش شهدای دزفول در جامعه ورزشی گسترش یابد
تهذیبی اظهار امیدواری کرد هیات بسکتبال دزفول به نامگذاری اماکن ورزشی به نام این شهید بسنده نکند و ضمن گسترش خصوصیات اخلاقی این شهید گرانقدر، ویژگی‌ها و اصول اخلاقی وی مکتوب و منتشر شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: این شهید پس از دوران جنگ تحمیلی نیز همواره ایثار و از خودگذشتگی را سرلوحه زندگی خود قرار داد و در سال ۷۹ هنگام نجات ۲ نفر که در حال غرق‌شدن در رودخانه بودند خودش نیز غرق شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
شهرستان دزفول ۱۲۰ شهید ورزشکار تقدیم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha