فرماندار: راه پل معلق ترکیبی سرعین آسفالت شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار سرعین اعلام کرد: مسیر دسترسی به پل معلق ترکیبی این شهرستان به طور کامل آسفالت و زیرساخت‌های برق، آب و گاز آن مجموعه گردشگری تامین شد.

باقر باقرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال افتتاح پل معلق ترکیبی سرعین ، حضور گردشگران از اقصی نقاط کشور در این مجموعه گردشگری افزایش یافته و با هدف رفاه حال بازدیدکنندگان و گردشگران نسبت به تکمیل آسفالت مسیر و تامین زیرساخت‌های آن با صرف ۸۵ میلیارد ریال اقدام شد.

وی با اشاره به این که برای مدیریت و کاهش بار ترافیک مسیر دسترسی به پل معلق ترکیبی سرعین ۲ راه جانبی نیز از مسیر روستاهای همجوار ایجاد می‌شود، ادامه داد: توسعه این راه‌ها علاوه بر تسهیل تردد موجب پیوند صنایع گردشگری و کشاورزی و آبادانی روستاها خواهد شد.

وی تکمیل زنجیره‌های پیشرفت و توسعه همه‌جانبه سرعین را راهبرد اصلی فرمانداری دانست و افزود: تلاش می‌شود رونق صنعت گردشگری سرعین در روستاهای تابعه نیز تاثیرگذار باشد ، این موضوع تا حدودی محقق شده و گزارش‌ها حکایت از آهنگ بازگشت مهاجران به شهرستان دارد.

فرماندار سرعین تصریح کرد: تعداد افراد بیکار در روستاهای اطراف مجموعه گردشگری پل معلق و ترکیبی سرعین به دلیل ساخت و ساز مربوطه به طرز چشمگیری کاهش یافته و آمد و شد گردشگران زمینه ایجاد مشاغل مختلف و درآمدزایی در روستاها را فراهم کرده است.

باقرزاده اضافه کرد: هفته گذشته مسیر مجموعه گردشگری و ورزشی آلوارس مهرگان سرعین با ۱۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار آسفالت شد تا این منطقه گردشگرپذیر نیز برای فصل زمستان آماده شود.

وی ماندگاری مسافران و تاثیر حضور گردشگران بر چرخه اقتصادی سرعین را از هدف‌های فرمانداری در توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان دانست و گفت: سرعین گام‌های بلندی برای بهره‌مندی از مواهب صنعت گردشگری برمی‌دارد و آینده روشن‌تری در انتظار این نگین گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش ایرنا، سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha