استاندار فارس: ظرفیت خیرین ایرانی مقیم خارج به کار گرفته شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با اشاره به توسعه زیرساخت‌های مهم استان با همکاری خیرین و نیکوکاران گفت: بهره گیری از ظرفیت خیرین ایرانی مقیم خارج از کشور امری ضروری است.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، یکشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خیریه رسول اعظم (ص) در شیراز، نقش خیرین در پیشرفت و بالندگی استان را بسیار چشمگیر دانست و افزود: یکی از ویژگی‌های استان، حضور بانوان خیر در عرصه سلامت است و هر زمان که کلنگی در کار خیر بر زمین زده شده یا پروژه‌ای در این زمینه افتتاح شده، سایر نیکوکاران هم برای پیشبرد پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار فارس: ظرفیت خیرین ایرانی مقیم خارج به کار گرفته شود

وی، ضمن تاکید بر لزوم رفع مشکلات املاک اهدایی توسط خیرین گفت: ساخت هر بخش از مجتمع درمانی رسول اعظم (ص) توسط هر یک از نیکوکار می‌تواند راهگشا باشد.
او اظهار کرد: می‌کوشیم که مصالح ساختمانی مورد نیاز برای ساخت این مجتمع درمانی از کارخانه‌های تولیدی استان تامین شود.

استاندار فارس، از مدیریت شهری شیراز نیز خواست مساعدت‌های لازم را در جهت پیشرفت و بهره‌برداری از این پروژه در دستور کار قرار دهند.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت رسول اعظم (ص) با حدود ۳۰ درصد پیشرفت در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع در بلوار رسول اعظم (ص) شیراز با ۲۲۴ تخت بستری و ۴۰ تخت دیالیز با همت خیرین در دست ساخت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha