۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85603748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: ایجاد نشاط اجتماعی وظیفه ای همگانی است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ایجاد نشاط اجتماعی یک وظیفه همگانی است و مدیران تمامی دستگاه ها در این خصوص مسوول هستند.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی لرستان بیان کرد: ترویج نشاط اجتماعی یک رکن اساسی در مبارزه با آسیب های اجتماعی است و تمامی مدیران موظف هستند وظیفه دستگاهی خود را در قبال این مهم ترسیم کنند.

وی به نقش اساسی روحانیون و ائمه جمعه در ایجاد نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت: از سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه انتظار داریم با استفاده از طلاب و ظرفیت های مردمی برای ترویج نشاط اجتماعی در مساجد و محلات برنامه ریزی کنند.

شفقت همچنین بر نقش کلیدی حوزه سلامت استان در پیشگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی زمینه ساز مشکلات روانی افزود: دانشگاه علوم پزشکی می بایست یکپارچگی خاصی را در سطح شبکه های بهداشت و درمان سراسر استان شکل و نتایج اقدامات و تاثیرات آن را گزارش دهد.

وی تاکید کرد: نیاز است برای هر کدام از آسیب های اجتماعی به ترتیب اهمیت و اولویت، جلسات تخصصی تری تشکیل و برنامه ریزی شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: فرمانداران نیز باید بر موضوع مبارزه با آسیب های اجتماعی نظارت لازم را داشته باشند و نتیجه اقدامات انجام شده را گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha