۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85603948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت دمای ۴۴ درجه سانتیگراد در برازجان بوشهر

۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰
کد خبر: 85603948
ثبت دمای ۴۴ درجه سانتیگراد در برازجان بوشهر

بوشهر_ایرنا_ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: افزایش مجدد دما در این استان منجر به ثبت دمای ۴۴ درجه سانتیگراد در برازجان مرکز شهرستان دشتستان این استان شد.

حسین مستانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده دما در شهرهای خورموج به ۴۴، اهرم و دیلم به ۴۲ و در عسلویه به ۴۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا اواخر وقت روز سه شنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعت‌ها آرام خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از اوایل وقت چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با وزش بادهای شدید شمال غربی، سواحل و فراساحل استان مواج پیش بینی می‌شود.

مستانه ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

هواشناسی برای بوشهر وزش باد و غبار محلی پیش بینی کرد

وزش بادهای شدید شمال غربی در استان بوشهر

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مستانه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

‌وی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۳۰، مد اول ساعت ۱۱:۰۰، جزر ساعت ۱۶:۱۰و مد دوم ساعت ۲۲:۵۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha