خون شهدا، انقلاب اسلامی و کشور را بیمه کرد

کنگاور- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و کشور به برکت خون شهدا سرشار از استقامت، سرفرازی و سربلندی است.

به گزارش خسرو شهیدی عصر یکشنبه در دیدار با برخی از خانواده شهیدان شهرستان سنقروکلیایی، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، از شهدا به عنوان افرادی بصیر و با مسئولیت یاد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: شهدا و ایثارگران نمونه و الگوی بی نظیری برای تمامی آحاد جامعه هستند و حقیقتأ رفتار و گفتارشان کلاس درسی است برای ما، چرا که اینها بودند که با تربیت این شهدای عزیز، نظام انقلاب و کشور را بیمه کردند.

شهیدی به صبر و استقامت همسران و مادران شهدا اشاره کرد و افزود: اگر کار همسران و مادران شهدا را بزرگتر از کار شهدا ندانیم به یقین این کار کمتر از کار شهدا نبود.

وی ادامه داد: شهدای عزیز ما در یک لحظه آسمانی شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ولی پدران، مادران و همسران شهدا، بیش از ۳۰ سال است که در فقدان این شهدای عزیز با تمامی سختی ها و رنج ها دست و پنجه نرم کرده و از خود صبر و شکیبایی نشان می دهند.

وی یادآور شد: در حقیقت امروز پرچم عزت شهدا بردوش این خانواده های گرانقدر بویژه همسران صبور، متدین و با ایمان شهداست.

در این دیدار از خانواده های معظم شهیدان جواد عصری و علی اکبر کیهانی و جانباز معزز ۷۰ درصد رضا منصوری نیا تجلیل شد.

شهرستان سنقر و کلیایی در شمال شرق استان قرار دارد که در طول دوران دفاع مقدس ۴۱۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha