عزیزی: برای اعزام تیم پدل به موقع اقدام کردیم/ سلبریتی‌ها بخشی از مخاطبین تنیس هستند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه این فدراسیون برای اعزام تیم پدل ایران به کویت در زمان مقرر اقدام کرده بود، گفت: انگیزه بچه‌های ما با این کارشکنی‌ها بیشتر شده تا در پیکارهای انتخابی جام‌جهانی به موفقیت دست یابند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، داوود عزیزی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس در ایران اظهار داشت: مسابقات ۲ هفته‌ای فیوچرز تهران در مجموعه انقلاب به اتمام رسید و همزمان شاهد برگزاری همین سطح از مسابقات در مجموعه تنیس استقلال با حضور نمایندگان کشورمان و خارجی‌ها در رده سنی جوانان هستیم. از معدود فدراسیون‌هایی هستیم که این سطح از مسابقات بین‌المللی را میزبانی می‌کنیم و تلاش‌مان برگزاری ۶ هفته‌ای فیوچرز در کشورمان به جای ۲ هفته است.

وی افزود: برگزاری این رویدادها تاثیر مثبتی در رنکینگ بازیکنان‌مان دارد و حتما کلاس دانش‌افزایی برای مربیان و تنیسورهای ما خواهد بود.

عزیزی درباره مشکلات پیش آمده در مسیر صدور رویداد تیم اعزامی پدل ایران به کویت، بیان کرد: فدراسیون تنیس سر وقت درخواست‌ها را ارسال کرد، اما طرف کویتی مدام اعلام می‌کرد که فردا کار انجام می‌شود. تا شب اعزام این اتفاق رخ نداد و طی تماسی که با وزیر امور خارجه و سفیر کشورمان در کویت داشتیم، به سختی از جمع ۲۴ نفر برای ۱۷ نفر کار انجام شد. هفت نفری هم که در امارات هستند به احتمال فراوان امشب به ایران برمی‌گردند چون بعید است برای آنان رویداد صادر شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود چند کشور حوزه خلیج فارس بازیکنان سایر کشورها را در رشته پدل به تابعیت کشور خود درآورده‌اند، گفت: به طور مثال امارات ۲ بازیکن بسیار خوب اسپانیایی را به تابعیت خود درآورده و چند کشور دیگر نیز همین اقدام را داشته‌اند. بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند تا با وجود کارشکنی‌ها بتوانند در مسابقات کویت به موفقیت برسند.

رئیس فدراسیون تنیس در خصوص تعامل با وزیر ورزش و جوانان نیز اضافه کرد: احمد دنیامالی یک چهره ورزشی است. حضور وی فرصتی برای فدراسیون‌هایی است که می‌خواهند رشد کند. او نگاه خوبی به تنیس دارد و خوشحالم یک چهره ورزشی که می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد، وزیر شده است.

وی همچنین در خصوص شرایط زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب بیان کرد: این زمین‌ها باید پایگاه قهرمانی فدراسیون تنیس باشد. در این خصوص بارها با مسئولان ورزش صحبت کرده‌ام. در خصوص هزینه بالای اجاره ساعتی زمین‌ها نیز باید بگویم این مساله در اختیار ما نیست و مکرر به شرکت توسعه و مسئولان گفته‌ایم که هزینه نباید تا این حد بالا باشد.

عزیزی درباره صحبت یکی از ملی‌پوشان تنیس که مدعی شد اعزام‌ها باید افزایش یابد، توضیح داد: فدراسیون تنیس در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۱۸ اعزام داشته است. مسابقات بین‌المللی متعددی برگزار می‌کنیم که تقریبا ۳۰ هفته را پوشش می‌دهد. تنیس یک ورزش انفرادی است و همین ۴۷ تنیسوری که برای پیکارهای فیوچرز در تهران حضور یافتند، با هزینه خودشان اعزام شده‌اند.

رئیس فدراسیون تنیس در ادامه درباره حضور جنجالی سلبریتی‌ها در رشته‌های تحت پوشش فدراسیون تنیس نیز گفت: هنرمندان بخشی از مخاطبین ما هستند. در خصوص محمدرضا گلزار باید بگویم او سال‌هاست پدل بازی می‌کند و در جمع بهترین بازیکنان این رشته است. حضورش در راستای آورده مالی بسیار خوبی بود و از بازیکنان پدل سئوال کنید حضور گلزار چقدر تاثیر داشته است. آمدن میلاد کی‌مرام در تنیس ساحلی نیز باعث دیده شدن این ورزش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha