اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس درباره پیجرهای حزب‌الله مورد تایید نیست

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اظهارنظر یکی از همکاران ما درباره دخالت جمهوری اسلامی ایران در برخی تجهیزات لبنان و حزب الله، نظر شخصی او است و موضع این کمیسیون نیست چرا که کمیسیون و مجلس تاکنون هیچ مطلبی در این باره بیان نکرده است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی عصر امروز یکشنبه - اول مهرماه - به خبرنگاران گفت: درباره موضوعات منطقه و حادثه تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان و ابعاد مختلف آن، صبح فردا (دوشنبه)، کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعدادی از مدیران این وزارتخانه، مسئولان، فرماندهان و مدیرانی از سپاه، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه و دیگر دستگاه‌ها جلسه فوق العاده خواهد داشت و ابعاد مختلف این حادثه را بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم می‌کند، یادآور شد: این اقدام در ادامه جنایت‌های ۷۰ ساله و یک ساله اخیر این رژیم ارزیابی می‌شود، چرا که رژیم صهیونیستی با اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان لبنان، ثابت کرد که به جز زبان زور چیز دیگری متوجه نیست.

وی خاطرنشان کرد: مجلس از همه ابزارها برای خنثی کردن جنایت رژیم صهیونیستی و ماشین ترور، آدم کشی و کودک کشی این رژیم استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی همچنین طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha