۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85604183
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶ نفر بر اثر حادثه رانندگی در بروجن جان باختند

شهرکرد-ایرنا-مدیر مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: در تصادف رانندگی بین ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و کامیون(خاور) در محور فرادنبه به دهنو، ۶ نفر جان باختند.

به گزارش ایرنا، میثم باباخانیان یکشنبه شب با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: در این حادثه رانندگی که عصر یکشنبه رخ داد پنج نفر در دم جان باختند و ۲ نفر نیز مصدوم شدند که یکی از مصدومان بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت مصدومیت، جان خود را از دست داد.

به گفته وی، با اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، مبنی بر حبس شدن سرنشینان خودرو و احتمال آتش‌سوزی به دلیل نشت بنزین در محور فرادنبه به دهنو، گروه امداد و نجات سوانح جاده‌ای ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی بروجن به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز در خصوص این حادثه گفت: طی تماس تلفنی ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه با دیسپچ اورژانس استان مبنی بر تصادف یک دستگاه خاور با سواری پراید در محور فرادنبه به دهنو بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

محمود شمسی‌پور دهکردی افزود: با توجه به شدت جراحات پنج نفر در دم جان باخته بودند و ۲ مصدوم دیگر سرنشین پراید و خاور پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن انتقال یافتند که یک نفر از مصدومان نیز جان باخت.

به گزارش ایرنا، شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است و یکی از محورهای ترانزیتی استان به حساب می‌آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha