کامیابی نیا صدمین گل شهرآورد اصفهان در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد

اصفهان-ایرنا- "کمال کامیابی نیا" در دقیقه ۸۳ گل تساوی ذوب آهن را وارد دروازه سپاهان کرد و علاوه بر اینکه نتیجه شهرآورد هفتاد و پنجم را به تساوی کشاند، صدمین گل شهرآورد اصفهان در لیگ برتر را نیز به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کمال کامیابی نیا که با تعویض طلایی محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد، موفق شد در دقیقه ۸۳ گل تساوی ذوب آهن را با پاس گل محمد هادی باغبان مطلق وارد دروازه سپاهان کند و علاوه بر اینکه نتیجه شهرآورد هفتاد و پنجم را به تساوی کشاند توانست صدمین گل شهرآورد اصفهان در لیگ برتر را نیز بنام خود ثبت کند.

با تساوی امشب شهرآورد اصفهان، ذوب آهن و سپاهان تاکنون ۷۵ مرتبه در دیدارهای جام تخت جمشید، جام آزادگان، جام حذفی و لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که ۲۹ بار سپاهان و ۱۹ مرتبه ذوب‌آهن موفق به شکست همشهری خود شده اند و ۲۷ دیدار نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

تاکنون ۱۵۳ گل در ۷۵ شهرآورد رسمی بین تیم های سپاهان و ذوب آهن به ثمر رسیده است که سهم سپاهان ۸۷ گل و ذوب‌آهن ۶۶ گل بوده است که ۱۰۰ گل از این تعداد مربوط به رقابت های ۲ تیم در لیگ برتر است و "کمال کامیابی نیا" که در دقیقه ۸۳ گل تساوی ذوب آهن را وارد دروازه سپاهان کرد علاوه بر اینکه نتیجه شهرآورد هفتاد و پنجم مساوی کرد، صدمین گل شهرآورد اصفهان در لیگ برتر را نیز به ثمر رساند.

به گزارش ایرنا، شهرآورد هفتاد و پنجم فوتبال اصفهان، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هم اکنون سپاهان و ذوب آهن هر ۲ با چهار بازی و با کسب امتیازات ۱۳ و هفت به ترتیب در رده ها اول و هفتم جدول رقابت ها قرار دارند.

کامیابی نیا صدمین گل شهرآورد اصفهان در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha