هشدار ژنرال صهیونیست درباره بلای ناشی از جنگ گسترده با حزب‌لله

تهران- ایرنا- ژنرال ذخیره رژیم صهیونیستی به سران این رژیم درباره جنگ گسترده با حزب الله لبنان و اوضاعی که تل آویو بر اثر حملات سنگین مقاومت اسلامی دچار آن خواهد شد، هشدار داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی، ژنرال ذخیره «ران کوخاوی» فرمانده سابق سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو در صورت جنگ گسترده رژیم اسرائیل با حزب الله لبنان به وضعیت شهر صهیونیست نشین «سدیروت» در نزدیک مرز نوار تبدیل خواهد شد.

او افزود: اگر جنگ (گسترده) در شمال (فلسطین اشغالی با لبنان) شعله ور شد، تل آویو مانند سدیروت (که از ابتدای جنگ در معرض حمله موشکی قرار گرفت) خواهد بود.

کوخاوی که پیش از این سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل نیز بوده است، گفت: نیازی به حمله زمینی در لبنان برای تحقق اهداف مورد نظر نیست.

به گزارش ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک دهها موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی و حیفا خبر دادند. حزب الله در اولین واکنش به انفجارهای روزهای سه شنبه و چهارشنبه گذشته در لبنان از هدف قرار دادن پایگاه رامات دیوید در جنوب شرق حیفا با دهها موشک از نوع فادی ۱ و فادی ۲ خبر داده بود.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی درباره وحشت صهیونیست ها از حملات حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی، نوشت: حتی در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ نیز، ما این حجم از آتش ناشی از حملات موشکی را در شهر «کریات بیالیک» در حومه حیفا ندیده بودیم.

این رسانه صهیونیستی به نقل از شاهدان عینی در حیفا افزود: ما منتظر حمله حزب‌الله بودیم اما فکر نمی‌کردیم حمله آن تا این حد شدید باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha