۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85604441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ۱۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان‌شمالی

بجنورد- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: ۱۱۰ گروه جهادی به مناسبت هفته دفاع مقدس به مناطق محروم این استان در راستای ارایه خدمات به نیازمندان اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار سید جعفر سبزه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گروه های جهادی با اهداف مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم و روستایی استان اعزام شدند.

وی افزود: ارایه خدمات گروه های جهادی در بخش های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشتی و اجتماعی است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: همچنین در این هفته یکهزار بسته نوشت افزار نیز در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع شد.

وی افزود: ۲ هزار و ۴۴ گروه‌ جهادی استان خراسان شمالی ثبت شده وجود دارد که با توجه به نیاز در طول سال فعالیت می کنند.

سبزه تصریح کرد: گروه های جهادی استان در قالب پنج پهنه، ۱۲ گروه منطقه ای و ۴۵ گروه محلی ساماندهی شده اند و علاوه بر این ۱۰ گروه قرارگاه ویژه محلی نیز فعال است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و کمک گروه های جهادی تنها با تخصیص اعتبارات انجام نمی شود بلکه از امکانات و تجهیزات سازمان بسبج سازندگی و همچنین ظرفیت سازمان ها و دستگاه های اجرایی استفاده خواهد کرد و علاوه بر این تامین نیروی مورد نیاز توسط گروه های جهادی و مردمی نیز تامین خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی تصریح کرد: افتتاح قرار اه عملیات جهادی منطقه ای نیز در هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های بسیج سازندگی استان است.

خراسان شمالی ۲ هزار و ۴۴ گروه جهادی دارد که در بخش های مختلف در طول سال و به مناسبت های مختلف به مناطق محروم روستایی، عشایری و حاشیه ها برای خدمت رسانی اعزام خواهند شد.

خراسان شمالی ۳۵۰ هزار بسیجی دارد که در ۲۲ گروه اقشار مختلف ساماندهی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha