۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85604535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزهای هفته جاری در چهارمحال‌وبختیاری گرم‌تر می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دمای طول روز در استان تا پایان هفته روند افزایشی به خود می‌گیرد و گرم‌تر می‌شود.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته شهرکرد با کمینه دمای سه درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و بازفت با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شد.

وی ادامه داد: بسیاری از ایستگاه‌های استان در شبانه‌روز گذشته دمای کمتر از ۱۰ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند اما تا پایان هفته دما در ایستگاه‌های استان یک تا ۲ درجه گرم‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میانگین دمای بیشینه استان در تابستان امسال ۲.۳ درجه سانتی‌گراد نسبت به بلندمدت افزایش داشت افزود: با این شرایط چهارمحال و بختیاری رکورددار بیشترین افزایش دمای بیشینه در میان تمامی استان‌های کشور بوده است.

نوروزی یادآور شد: تا پایان هفته پدیده جوی خاصی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود و در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و هرگونه تغییرات اقلیمی در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha