۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85604563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ٣٠ ویژه ‌برنامه به‌ مناسبت هفته گردشگری در کردستان برگزار می شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری ۳۰ ویژه برنامه با موضوعات مختلف در استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، منصور مهرزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تجلیل از فعالان گردشگری کردستان، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی صنعت گردشگری با محوریت گردشگری آگاهانه، آموزش و معرفی مباحث گردشگری متناسب با سنین دانش آموزان در استان و اجرای موسیقی سنتی و نواهای محلی از جمله برنامه‌های هفته گردشگری در استان است.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های گردشگری، اجرای تورهای تاریخی و فرهنگی به منزله فرهنگ‌سازی در حوزه گردشگری، بازدید از موزه‌ها و آثارتاریخی استان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع گردشگری و صلح، برگزاری جشنواره استانی گردو و پاکسازی تفریحگاه‌های منتخب از دیگر برنامه‌هایی است که به‌مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری در استان برگزار می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این برنامه‌ها و همچنین حضور فعالان و اشخاص صاحب‌نظر در این حوزه، زمینه‌های توسعه و رونق گردشگری در استان بیش از پیش فراهم شود.

از پنجم تا ۱۲ مهر به عنوان هفته گردشگری نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha