والیبال باشگاه‌های بانوان آسیا؛ شکست سایپا مقابل ژاپن

تهران- ایرنا- تیم والیبال سایپا در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا برابر نماینده ژاپن تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا ۲۰۲۴ از روز یکشنبه یکم مهر به میزبانی شهر ناخن راچسیما در کشور تایلند آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم والیبال بانوان سایپا، قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۲ که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده در گروه B مسابقات با اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام)، نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) همگروه است که می‌توان به نوعی عنوان گروه مرگ را بر آن گذاشت.

سایپایی‌ها در دومین دیدار از ساعت ۶:۳۰ امروز به وقت محلی (دوشنبه) به مصاف تیم نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) رفتند و سه بر یک مغلوب حریف شدند.

شاگردان نیلوفر حجتی در ست نخست این دیدار ۲۷ بر ۲۵ موفق به شکست حریف قدرتمند خود شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۴ نتیجه را به نماینده ژاپن واگذار کردند.

تیم سایپا از ساعت ۶:۳۰ صبح فردا (سه‌شنبه) در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام) می‌رود.

شبنم علیخانی (کاپیتان)، آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، ریحانه داورپناه، سودابه باقرپور، زهرا بخشی، ندا چملانیان، زهرا کریمی، مهسا کدخدا، نگار کیانی، پوران زارع، فاطمه خلیلی، مهتاب رحمانی و فاطمه منظوری ۱۴ بازیکن تیم سایپا در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

لیلا داودآبادی (سرپرست)، نیلوفر حجتی (سرمربی)، پویا عزیزی و مرضیه کریمی (کمک مربیان)، ستنا آصفی (آنالیزور) و اکرم حبیب‌لو (مربی بدنساز) کادر فنی تیم سایپا در این مسابقات هستند و نرگس افشین داور بین‌المللی کشورمان نماینده داوری ایران در این رقابت‌هاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha