۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85604630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۵۰ بسته لوازم التحریر بین جامعه هدف بهزیستی زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیر بهزیستی شهرستان زنجان گفت: تاکنون در پویش "همه حاضر" بیش از ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش نزدیک به ۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین نیک اندیش و یک گروه جهادی در شهرستان زنجان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

مهدی آقاجانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار تهیه کرده و آنها را بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می کند.

وی اضافه کرد: این پویش در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در آستانه سال تحصیلی جدید جهت تهیه بسته های لوازم التحریر با عنوان "همه حاضر" آغاز شده است.

این مسوول ادامه داد: این در حالی است که همزمان با برگزاری پویش "همه حاضر" و فرا رسیدن ماه مهر، نزدیک به ۲۵۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی شهرستان زنجان با دست مهربان خیرین راهی مدرسه می شوند.

به گفته آ️قاجانلو، این پویش از ۲۱ شهریور آغاز شده است و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

وی یادآور شد: همشهریان می توانند مساعدت های مالی خود را با کد دستوری#۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان زنجان واریز و یا جهت اهدای کمک های غیر نقدی و خدماتی به اداره بهزیستی شهرستان زنجان به کارشناس واحد مشارکت های مردمی این شهرستان مراجعه کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از خانواده‌ها برای خرید وسایل تحصیل از جمله لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس با محدودیت مواجه هستند و همین عامل می تواند از عوامل بازدارنده تحصیل محسوب شده و موجب خدشه دار شدن عزت نفس کودکان و عامل سرخوردگی کودک باشد تا حدی که فرد ترجیح دهد برای همیشه تحصیل را کنار بگذارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha