افتتاح مدارس جدید در مناطق محروم توسط بنیاد مستضعفان

تهران - ایرنا - افتتاح مدارس جدید ساخت بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور با اعلام آیت الله  محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری بصورت زنده و از طریق ویدئو کنفرانسی از مجتمع آموزشی حضرت امام‌خمینی ره در شهر لواسان و باحضور حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد . 

به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری و رونمایی طرح های ارتقای عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی روز دوشنبه برگزار شد .

این آیین بهره برداری و رونمایی از طرح های ارتقای عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، حسین دهقان رئیس بنیاد ، وزرای پیشین وزارت آموزش و پرورش ، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه پاسداران، خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس و جمع کثیری از روحانیون ، اساتید ، دانش آموزان و مسئولان لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی حضرت امام‌خمینی ره شهر لواسان استان تهران برگزار شد .

افتتاح مدارس جدید در مناطق محروم توسط بنیاد مستضعفان

این مدارس با نام های شهید آیت الله رئیسی، علوی و ۱۳ آبان با اعلام آیت الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری دراستان های ایلام ، خراسان شمالی و خراسان رضوی افتتاح و رونمایی شد .

افتتاح مدارس جدید در مناطق محروم توسط بنیاد مستضعفان

آیت الله محمدی گلپایگانی در این مراسم گفت : از مسئولان بنیاد و بویژه دکتر دهقان ریاست مجموعه تشکر می کنم به دلیل زحمات بسیار زیادشان برای مردم و محرومان در کشور که باعث رسیدگی به امور مردم می شود .

وی ادامه داد : نام گذاری مدرسه ای در منطقه محروم به نام شهید آیت الله رئیسی، نام زیبایی برای نام‌گذاری بود و نام این خادم واقعی مردم و کشور و شهید عزیزی که شبانه روزی خدمت کردند و همواره منتظر دستورات رهبری در خدمتبه مردم برای اجرا بودند بسیار کار پسندیده ای است.

محمدی گلپایگانی گفت : شهادت مقام والایی است که خداوند به ایشان ارزانی داشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به دانش آموزان دختر حاضر در مراسم توصیه کرد که با زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها بیشتر آشنا شوند و زندگی و رفتار خود را بر اساس زندگانی ایشان قرار دهند .

محمدی گلپایگانی تصریح کرد : امریکا در تاریخ بعنوان ننگین ترین دولت است که کشتارجمعی مردم را بارها انجام داده است و امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و جبهه مقاومت و رزمندگان لبنان مقابل ظلم و ستم ایستادگی می کند .

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت : اقدامات بنیاد مستضعفان در ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان فعالیت‌های خوبی انجام داده است و رهبری به همه شما سلام رساندند و بنده هم سلام شما عزیران را خدمت ایشان اطلاع می دهم .

مدارس سنگی کشور طی ۲ سال نوسازی می شود

افتتاح مدارس جدید در مناطق محروم توسط بنیاد مستضعفان

حسین دهقان روز دوشنبه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و خوشامد به آیت الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم گفت : این اردوگاه تجهیز شده برای استفاده دانش آموزان و ارتقای سطح آموزشی آنان با استفاده از تکنولوژی های جدید که در خدمت این عزیزان قرار می گیرد.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد : نشر بسیار زیاد اطلاعات در فضای مجازی و در اختیار بودن این اطلاعات بیش از حد برای جوانان و نوجوانان ما را مجاب کرده که انقلاب فراگیر رویکرد و فراگیری فضای مجازی مناسب را برای دانش آموزان مهیا کنیم که بنیاد مستضعفان این اقدام را انجام داده است.

وی افزود : با ایجاد محتوای مناسب و پرورش دبیران درست به گونه ای عمل کنیم که آینده را برای آنان رقم بزنیم .

دهقان گفت : تمام‌ مدارس سنگی در کشور با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریری طی دو سال آینده به مدارس مجهز و در شان دانش آموزان ایرانی قرار خواهد گرفت تا دانش آموزان کشورمان بدون دغدغه آموزش ببینند .

تمام تلاش و هدف بنیاد مستضعفان و مجموعه مرتبط این است کهوبتوانیم فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت به مردم را فراهم سازیم و خادم موثر برای مردم شریف باشیم .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha