۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85604959
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جریمه چهار میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریالی قاچاقچیان فلزیاب در خرم آباد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۲ قاچاقچی دستگاه فلزیاب و موتورسیکلت در خرم آباد چهار میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان، علیرضا لطفی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران خرم آباد با بازرسی از یک منزل مسکونی یک محموله قاچاق را کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده شامل قاچاق یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه فلزیاب به ارزش چهار میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال بود که در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

وی بیان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاها، متخلفان را در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه قاچاقچی لوازم آشپزخانه

لطفی همچنین افزود: یک پرونده شامل قاچاق انواع خردکن به ارزش ۴۲۰ میلیون و ۱۶۶ هزار ریال نیز در شعبه چهارم و ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم آباد رسیدگی شد.

وی عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز برشمرد و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۸۴۰ میلیون و ۳۳۲ میلیون ریال جریمه کرد.

محکومیت قاچاقچی کاپوچینو

وی همچنین گفت: یک فقره پرونده قاچاق کاپوچینو به ارزش ۷۷۹ میلیون و ۸۶ هزار ریال نیز در شعبه یاد شده رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۷۷۹ میلیون و ۸۶ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته لطفی این متخلف همچنین به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال ارزش کارشناسی خودرو و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha