تدوین سند جامع پارالمپیک ضرورت انکارناپذیر است

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با مدال آوران پارالمپیک ۲۰۲۴، تدوین سندی جامع برای این مسابقات را یک ضرورت خواند.

به گزارش گروه علمی ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در دیدار با مدال‌آوران پارالمپیکی ۲۰۲۴ تدوین سندی جامع برای این مسابقات را یک ضرورت خواندو افزود:این سند می‌تواند به عنوان یک نقشه راه عمل کند و مسیر توسعه و حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی را مشخص کند.

وی ادامه داد:با توجه به اهمیت این رویدادها در ارتقای روحیه اجتماعی و به‌ویژه تقویت فرهنگ حمایت از معلولان، تدوین چنین سندی می‌تواند به جلب توجه بیشتر جامعه به ورزشکاران پارالمپیکی و بهبود شرایط آن‌ها کمک کند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه افزود: این سند می‌تواند به برنامه‌ریزی بهتر در زمینه تأمین امکانات ورزشی، آموزشی و حمایتی برای این قشر از جامعه کمک کند.

تدوین سند جامع پارالمپیک ضرورت انکارناپذیر است


استاد خسروپناه همچنین گفت: تدوین سند جامع برای مسابقات پارالمپیک می‌تواند به تقویت حس امید و انگیزه در ورزشکاران پارالمپیکی منجر شده و آن‌ها را به سوی موفقیت‌های بیشتر هدایت کند ضمن اینکه به عنوان یک اقدام فرهنگی و اجتماعی و یک نیاز ورزشی، می‌تواند افق‌های جدیدی را پیش روی جامعه ورزش کشور گشوده و باعث ارتقای کیفیت و کمیت فعالیت‌های ورزشی برای معلولان شود.


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برای سند نویسی ابتدا باید مسئله‌ها استخراج شوند از وزیر جدید ورزش خواست پیش‌نویس این سند را تهیه و برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha