۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 5454
کد خبر: 85605177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنعانی: مماشات در برابر جنایات یک سال گذشته، رژیم صهیونیستی را جری کرده است

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان تاکید کرد: مماشات در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته، این رژیم را نسبت به ادامه جنایات و تداوم سیاست نسل‌کشی جری کرده است.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ ناصر کنعانی حملات گسترده هوایی رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق مختلف مسکونی در جنوب لبنان ‌و کشتار صدها تن از مردم‌ بی‌دفاع این کشور را شدیدا محکوم کرد.

وی ضمن انتقاد شدید از سکوت و حتی همراهی آمریکا و برخی حامیان غربی رژیم صهیونیستی، نسبت به تداوم‌ جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین و تلاش برای گسترش دامنه جنگ به کل منطقه، نسبت به عواقب خطرناک ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها هشدار داد.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی با جنون‌آمیز توصیف کردن این حملات خاطر نشان کرد: مماشات در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته، این رژیم را نسبت به ادامه جنایات و تداوم سیاست نسل‌کشی جری کرده است.

کنعانی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و توسعه دامنه این جنایات به لبنان را مصداق بارز تهدید جدی صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و خواستار اقدام فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد برای توقف این جنایات شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha