تأمین سوخت زمستانی در دستورکار ویژه نفت مناطق مرکزی ایران

تهران - ایرنا - مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، تامین سوخت زمستانی را اولویت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران دانست و گفت: این شرکت باید خود را برای تحقق اهداف تولید تکلیفی آماده کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، با آغاز نیمه دوم سال و ورود نیم کره شمالی زمین به فصول سرد سال، تامین سوخت مورد نیاز زمستانی کشور به یکی از اولویت‌های اصلی وزارت نفت در دولت چهاردهم تبدیل شده است تا با ورود جبهه های سرد به کشور، با موفقیت نیاز مصرفی بخش های مختلف به انرژی را تامین و ناترازی ها را مدیریت کنند.

در همین رابطه مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اهمیت شرکت نفت مناطق مرکزی در تولید نفت و گاز، این شرکت را ضامن امنیت و آرامش در تأمین سوخت زمستانی دانست.

بر اساس اعلام شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، فرخ علی‌خانی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، به گستره وسیع این شرکت در ۱۷ استان اشاره کرد و گفت: این شرکت با گستره وسیع فعالیت، به تعامل سازنده با مجموعه مقام‌ها و مسئولان استانی و محلی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای رسیدن به همکاری مورد نظر با مسئولان محلی و استانی نیازمند ذهنیت مثبت‌نگر و شناسایی عناصر فرهنگی و یافتن گفتمان مشترک برای پیشبرد طرح و پروژه‌های ملی است.

علی خانی درباره نقش راهبردی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تأمین سوخت زمستانی گفت: در کمیته سوخت که وزیر نفت نیز در آن حضور دارد، نقش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهم و تأثیرگذار است و مجموعه این شرکت باید خود را برای تحقق اهداف تولید تکلیفی آماده کند و فرایند دستیابی به آن‌ها را فراهم سازد.

پیمان ایمانی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در این آیین از آمادگی این شرکت برای انجام تعهدات تکلیفی خبر داد و گفت: مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ستاد و شرکت‌های تابع و مناطق عملیاتی با همدلی و وحدت رویه خود را برای تأمین سوخت زمستانی و انجام تعهدات تولید تکلیفی آماده کرده‌اند و برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت نیز در دستور کار قرار دارد تا با نقشه راه ترسیم‌شده، به‌سوی اهداف تعیین‌شده حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، پیش‌ از این هم سعید توکلی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تلاش برای تأمین گاز موردنیاز کشور خبر داده و گفته بود: اکنون روزانه حداقل ۲۶۰ میلیون مترمکعب ناترازی گاز داریم اما امسال تمهیدات خوبی برای مدیریت آن دیده شده است.

توکلی خاطر نشان کرد: ناترازی به دلایل مختلفی رخ‌ داده اما با تدابیر خوبی که در بخش‌های مختلف به‌خصوص وزارت نیرو اندیشیده شده زمستان امسال با کم‌ترین مشکل روبرو خواهیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha