پایگاه اورژانس فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید

پردیس- ایرنا- معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران گفت:با تلاشهای صورت گرفته در فاز ۱۱مسکن مهر پردیس پایگاه اورژانس با هدف خدمات رسانی بهینه به ساکنان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا،اسماعیل فرهانی روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از پایگاه اورژانس فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: همچنین در ناحیه شمال شرق استان تهران یک پایگاه اورژانس جاده ای در منطقه امامزاده هاشم ابتدای جاده هراز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به رشد بالای جمعیت در شهرستان پردیس ادامه داد: برای توسعه پایگاههای اورژانس استان تهران برنامه ریزی شده است و در این راستا برای پایگاه اورژانس شبانه روزی فاز ۱۱ یک دستگاه آمبولانس و موتورلانس تخصیص داده شده است.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران خاطر نشان کرد: جمعیت بالای شهرستان و قرار گیری در مسیر محورهای مواصلاتی استان های شمالی و تردد بالای مسافر و حوادث ترافیکی نیازمند خدمات و فوریتهای پزشکی است و در برنامه توسعه اقداماتی را انجام دادیم.

فرهانی توضیح داد: درشهرستان پردیس ۳ پایگاه دیگر هم در شهرستان برنامه توسعه هست و سال آینده با تجهیز و تکمیل ساختمان های اورژانس یاد شده راه اندازی خواهد شد و ساخت یک پایگاه در آزاد راه تهران -پردیس در دست اقدام است که پس از تجهیز به مجموعه پایگاههای شهرستان اضافه خواهد شد.

وی گفت:در حال حاضر ۸ پایگاه اورژانس در شهرستان پردیس فعال هستند و در آینده نزدیک ۴ پایگاه دیگر به این تعداد اضافه می شود تا بتوانیم در زمان استاندارد به مردم خدمات بدهیم.

پایگاه اورژانس فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به برنامه توسعه ناوگان آمبولانس در استان تهران خاطر نشان کرد: بازسازی و بهسازی آمبولانسهایی که شرایط لازم را داشته باشند و تجهیز آمبولانسها برای ارائه خدمات بهینه و استاندار در دست اقدام است.

۷۰ سورت پرواز امدادی طی ۶ ماه گذشته انجام شده است

رئیس اورژانس شهرستان پردیس گفت: در طی ۶ ماه گذشته ۷۰ سورت پرواز بالگرد از شمال شرق تهران به بیمارستانها اجرا شده است.

نادر شایان توضیح داد: با توجه به این آمار نیاز هست که پدهای بالگرد در سطح شهرستان فعال تر شود تا زمان کمتری برای رساندن مصدومان به بیمارستان صرف شود و شانس بیشتری برای نجات جان بیمار داشته باشیم.

وی ادامه داد: در پردیس آشیانه و شرایط لازم برای استقرار بالگرد امداد داریم ، چند پد هوایی و پایگاه هوایی برای بالگرد امداد موجود است و پیش بینی می شود در آینده نزدیک امکان استقرار بالگرد امدادی را داشته باشیم.

رئیس اورژانس شهرستان پردیس گفت: پایگاه اورژانس فاز ۱۱ امروز با حضور مسئولان افتتاح شد و بنا بر وعده شرکت عمران برای ساخت پایگاه در فازهای دیگر تا ۵ ماه آینده پایگاه اورژانس در فازهای ۸ و ۹ پس از تجهیز پایگاه اورژانس راه اندازی خواهد شد.

شایان گفت: پایگاه آزاد راه تهران - پردیس از نظر فیزیکی آماده هست ، کسوراتی مانند پارکینگ دارد که به شرکت آزادراه که سازنده هست اعلام کردیم و به محض اینکه ساخته و تکمیل شود ، حتما مسقر خواهیم شد.

پایگاه اورژانس فاز ۱۱ کمک خوبی برای رسیدگی سریع به بیماران این فاز است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: پیش از این در فاز ۱۱ مسکن مهر تنها یک موتورلانس فعال بود و امروز یک دستگاه آمبولانس اضافه شد وکمک خوبی برای مصدومین و بیماران این فاز هست.

پایگاه اورژانس فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید

محسن قضاتلو ادامه داد: بیمارستان الغدیر بومهن به طور کامل وارد چرخه درمانی نشده است و بیماران با آمبولانس به بیمارستانهای شهدای تجریش، امام حسین ع و لقمان در تهران منتقل می شوند و هر رفت و برگشت اعزام بیمار ۳ ساعت طول می کشد و در طی این مدت شهرستان از خدمات اورژانس محروم است.

وی افزود:تاخیر در رسیدن بیمار به بیمارستان به دلیل مسافت زیاد نارضایتی ایجاد می کند و با راه اندازی کامل بیمارستان این مشکل حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: پنجشنبه گذشته با حضور مجمع نمایندگان استان تهران نشستی برگزار و مشکل بیمارستان مطرح شد و مقرر گردیددر هفته جاری نمایندگان نشستی با وزیر بهداشت و درمان برای رفع مشکل بیمارستان الغدیر بومهن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha