بیش از ۹۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند مهابادی توزیع شد

مهاباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد گفت: ۹۱۷ بسته آموزشی و نوشت افزار در آستانه شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان نیازمند این شهرستان قرار گرفت تا آنها نیز از امکانات آموزشی خوب برخوردار شوند.

احمد نوذری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌ها شامل کیف و ملزومات نوشت افزاری لازم برای دانش آموزان بوده که ارزش هر بسته آن حدود ۴ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه نزدیک به سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای این بسته ها هزینه شده است، اضافه کرد: این بسته ها با همت و حمایت خیران شهرستان و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و در دسترس دانش آموزان تحت پوشش این نهاد قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد ادامه داد: تا پایان ماه جاری هم مبالغی به صورت نقدی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به حساب سرپرستان خانوارهای زیر پوشش واریز خواهد شد.

نوذری اظهار کرد: خیّران همچنان می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

وی گفت: هم اکنون حدود یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بی‌سرپرست در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که برای آنها در آستانه سال تحصیلی جدید با استفاده از کمک‌های خیرین و بخش دولتی البسه و وسایل مدرسه تهیه می شود.

در شهرستان مهاباد بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۶ هزار و ۵۲۳ خانوار زیر چتر حمایتی کمیته مداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha