۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85605747
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تحلیلگر عرب: شاهد موشکباران مناطق جدیدی از سوی حزب‌الله خواهیم بود

تهران- ایرنا- یکی از تحلیلگران امور سیاسی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان گفت: اشغالگران با هدف قرار دادن غیرنظامیان مرتکب حماقت بزرگی شد و ساعات آتی سرنوشت ساز بوده و شاهد موشکباران مناطق جدیدی از سوی حزب‌الله خواهد بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «احمد غنیم» تحلیلگر امور سیاسی اعلام کرد: منطقه شاهد تحولات بزرگی به ویژه در مناطق جنوبی لبنان پس از حملات گسترده اسرائیل است که مناطق غیرنظامی را به بهانه مخفی کردن سلاح از سوی حزب الله قرار می‌دهد و این همان روایتی است که اشغالگران در توجیه کشتارهای خود در غزه انجام دادند و امروز آن را در جنوب لبنان تکرار می کنند.

وی افزود: اشغالگران مدعی بودند که مقاومت فلسطین سلاح خود را در داخل مناطق غیرنظامی و منازل و مدارس قرار داده است تا دست به کشتار بزنند و این مناطق را به شدت بمباران کنند و در حال حاضر در مناطق جنوبی نیز با همین بهانه اشغالگران مرتکب جنایات می‌شوند.

این تحلیلگر بیان کرد: اشغالگران با هدف قرار دادن غیرنظامیان مرتکب حماقت بزرگی شد. ساعات آتی سرنوشت ساز است و حزب الله به کشتار غیرنظامیانی لبنانی از سوی اشغالگران واکنش نشان خواهد داد.

غنیم گفت: حزب الله از زمان شروع جنگ به عنوان جبهه پشتیبانی کننده مقاومت فلسطین در غزه عمل کرده است و به حملات خود به پایگاههای نظامی و مراکز تجمع نظامیان صهیونیست ادامه داده است و حال که اشغالگران به قواعد ترسیم شده از سوی حزب الله از ابتدای جنگ پایبند نمانده است ما در برابر تحولات گسترده ای قرار داریم و حزب الله و یگان موشکی آن به اهداف غیرنظامی اسرائیلی در واکنش به کشتار غیرنظامیان لبنانی روی خواهد آورد. ساعات آتی شاهد موشکباران گسترده از سوی حزب الله در مناطقی خواهیم بود که تاکنون هدف قرار نگرفته‌اند. ما در برابر مرحله دشواری قرار داریم و روزها و ساعات آتی سرنوشت ساز هستند. ممکن است که روند امور به علت حملات دشمن صهیونیست به سمت جنگ منطقه ای پیش برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha