حضور ۱۷۰ شرکت باغبانی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آیفارم

تهران - ایرنا - هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آیفارم با حضور ۱۷۰ شرکت فعال در حوزه های باغبانی، گلخانه، نهاده‌ها، سامانه های نوین آبیاری، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات و پهپادهای کشاورزی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، زهرا خوشرو مدیر پروژه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آیفارم تهران روز سه شنبه درباره جزئیات این نمایشگاه اظهار داشت: ۲۵ تا ۳۰ شرکت دانش‌بنیان نیز در بخش ویژه پارک علم و فناوری کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند و به ارایه دستاوردهای نوین خود در حوزه علوم کشاورزی پرداخته‌اند.

وی معرفی نوآوری‌ها و آخرین دستاوردهای حوزه صنعت گلخانه، باغبانی و کشاورزی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه نام برد.

مدیر پروژه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آیفارم تهران اظهار داشت: قرار است نمایندگانی از کشورهای عراق، پاکستان، اقلیم کردستان، قطر، تاجیکستان، افغانستان، ازبکستان و گرجستان از این نمایشگاه بازدید و با دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های کشاورزی و باغبانی آشنا می شوند.

وی از راه اندازی بخش ویژه «نهال گواهی شده» در این نمایشگاه برای نخستین بار خبر داد و افزود: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ کارگاه و چند نشست تخصصی از سوی وزارت جهادکشاورزی در حوزه داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه کشاورزی آیفارم تهران توسط بخش خصوصی و با حمایت وزارت جهادکشاورزی از سوم تا ۶ مهر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

در این نمایشگاه فناوری‌های ساخت و تجهیز گلخانه، نهاده (کود، سم وبذر)، سامانه های نوین آبیاری، پهپادها ، ادوات باغبانی و صنایع وابسته به نمایش درآمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha