۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبر: 85605827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی قزوینی با تیم ملی تکواندو عازم کره جنوبی می شود

قزوین - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان قزوین گفت: فاطمه صفرپور از قزوین به عنوان مربی، تیم ملی تکواندو بانوان را در رقابت های قهرمانی جهان در کره جنوبی همراهی می کند.

مهدی طاهرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی تکواندو نوجوانان دختر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کره جنوبی با هدایت صفرپور، مربی تکواندو استان و برترین مربی تکواندو جهان به این کشور سفر می کند.

وی ادامه داد: تیم ملی دختران نوجوان تکواندو کشورمان پنجم مهرماه جاری جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان عازم شهر چانچئون کره جنوبی خواهند شد.

طاهرخانی با بیان اینکه ورزش تکواندو در قزوین پله های موفقیت را طی می کند، خاطرنشان کرد: تکواندو به عنوان یک رشته ورزشی پرطرفدار در قزوین از نظر کیفی وضعیت بسیار مناسبی دارد که مدال نقره المپیک مهران برخورداری و همچنین اعزام مربی تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان نشان از پیشرفت روز افزون این رشته ورزشی در استان دارد.

به گفته این مسوول، قزوین در کنار افتخارات خود در این رشته رزمی از نظر بازیکن و کادر فنی جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد و هم اکنون نیز با وجود چهار هزار بیمه شده ورزشی، ۲ هزار و ۳۰۰ تکواندو کار را بانوان تکشیل داده اند.

رییس هیات تکواندو استان قزوین خاطرنشان کرد: با وجود تنها یک خانه تکواندو، هر ماه بر تعداد جمعیت خانواده تکواندوکاران قزوین افزوده می شود و این در حالی است که ما در برگزاری رویدادهای این رشته دچار مشکلات زیادی هستیم چرا که امکانات موجود به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز ورزشکاران ما نیست اما امیدواریم با حمایت های مسوولان استانی در آینده نزدیک بر تعداد سالن های تکواندو برای تمرین تکواندوکارانمان افزوده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha