شلیک ۵۰ موشک به «کریات شمونه» در موج دوم حملات حزب‌الله + فیلم

تهران - ایرنا- حزب الله لبنان در موج دوم حملات امروز سه شنبه خود، ۵۰ فروند موشک به سمت منطقه «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین و دفاع از مردم و کشور لبنان، منطقه صهیونیست نشین کریات شمونه را هدف حمله موشکی قرار داد.

رادیو رژیم صهیونیستی گفت که ۵۰ فروند موشک از لبنان به منطقه کریات شمونه شلیک شده است.

در پی حملات موشکی امروز سه شنبه حزب الله آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشیت گفعات افنی، ایلانیا، چهار راه گولانی و شهرک های صهیونیست نشین سده ایلان، کفار رود اردن، کفر کما و هودیوت به صدا درآمد.

به گفته رسانه های رژیم صهیونیستی، تاکنون ۹ زخمی صهیونیست به مرکز پزشکی الجلیل منتقل شده اند.

حزب الله لبنان در موج اول حملات موشکی خود در امروز سه شنبه منطقه الجلیل و منطقه حیفا در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی از دو روز پیش بر شدت تجاوزگری خود به جنوب لبنان افزوده است که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

در پاسخ، مقاومت اسلامی لبنان نیز شهرک ها، شهرها و مواضع و تاسیسات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با صدها فروند موشک از جمله موشک های دوربرد فادی ۱ و ۲ هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرده است که به حملات به فلسطین اشغالی برای پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

رژیم صهیونیستی هدف از حملات خود به جنوب لبنان را بازگردادن هزاران شهرک نشین آواره به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی عنوان کرده است. حزب الله لبنان اعلام کرده است که شهرک نشینان صهیونیست تنها زمانی قادر خواهند بود به خانه های خود برگردند که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پایان یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha