۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85605955
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

گشایش چهار مدرسه خیرساز در گنبدکاووس

۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85605955
گشایش چهار مدرسه خیرساز در گنبدکاووس
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- همزمان با روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس، چهار پروژه آموزشی با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز سه‌شنبه و به‌صورت متمرکز و ویدئو کنفرانسی با دیگر پروژه‌های آموزشی استان گلستان در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه شهید محسن نوغانی گنبدکاووس برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: برای ساخت این چهار واحد آموزشی در مجموع ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمد غنی‌پور افزود: این چهار فضای آموزشی در روستاهای «بی بی شیروان، چکرعطا بهلکه و سلطانعلی» و شهر گنبدکاووس در مجموع ۲۷ کلاس درس دارند.

وی بابیان اینکه ۴۰ درصد هزینه ساخت این چهار واحد آموزشی توسط نیکوکاران تامین شده است، اضافه کرد: ۱۷ مدرسه دیگر هم در مناطق روستایی و شهری گنبدکاووس با مشارکت نیکوکاران درحال ساخت است که تکمیل آن‌ها به ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

غنی‌پور همچنین گفت: در سال تحصیلی جدید افزون بر ۹۰ هزار دانش آموز گنبدی در ۴۵۱ مدرسه و ۲ هزار و ۸۳۲ کلاس درس مشغول فراگیری علم و دانش شدند.

به گفته وی، تعلیم و تربیت این تعداد دانش‌آموز بر عهده چهار هزار و ۳۴۴ فرهنگی است.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس هم درحاشیه این مراسم برلزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست احداث آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد و گفت: گنبدکاووس با کمبود فضای آموزشی مواجه است که رفع آن به همت و نگاه ویژه مدیران استانی و ملی دارد.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha